איך ליצור מפת בלוג בבלוגר?


אתה כותב תכנים לבלוג שלך ואתה מעוניין שמנועי החיפוש יימצאו את מרביתם. אחרת מה הטעם לייצר תכנים, כאשר רק חלק קטן מהם נסרק ומאונדקס?  ייתכן ששמעת על כך שמפת אתר עשויה לסייע למנועי החיפוש לאנדקס טוב יותר את עמודי התוכן שלך. אבל אם יש לך בלוג בבלוגר ולא אתר אינטרנט רגיל, כיצד אתה יכול לבנות מפת אתר? הדרך המועדפת לעשות זאת היא לשים לינקים לכל רשומה ורשומה לצד התכנים או מתחת לתוכן. היתרון לעשות זאת הוא שהסורקים והרובוטים של מנועי החיפוש יסרקו את העמוד הראשי ומשם יהיו מסוגלים להגיע אל כל עמודי התוכן שלך בבלוג.
שים לב ששיטה זו טובה לעד כ 80 לינקים בערך, ל 80 רשומות. אם יש לך מאות עמודים בבלוג, אז כאשר תעבור את ה 80 לינקים תצטרך למצוא דרכים יצירתיות יותר עבור הרשומות הבאות. לדוגמה אתה יכול בכל עמוד מה 80 עמודים לשים עוד שני לינקים לרשומות חדשות יותר, וכך להוסיף עוד 160 לינקים, שמנועי החיפוש יכולים לסרוק ולאנדקס באינדקס הכללי הענק שלהם.
ליצור מפת בלוג בבלוגר
מייד נעבור לחלק הטכני של העניין, ואיך ניתן לעשות זאת. אני רוצה ללמד אותך ליצור את הלינקים לרשומות שלך בבלוגר, כך שבסופו של דבר הדבר יהיה דומה למעין מפת אתר. זוהי שיטה טובה שאני עושה בה שימוש בכל הבלוגים שלי, ואני ממליץ לך לעשות דבר דומה.
לאחר ההתחברות לבלוג שלך בבלוגר, היכנס לתפריט פריסה. כעת לחץ על הוסף גאדג'ט ומתוך הרשימה בחר ברשימת קישורים. בכותרת כתוב את שם הבלוג שלך, בשדה כתובת אתר חדשה, הדבק את כתובת הפוסט החדש שזה עתה פורסם, ובשדה שם אתר חדש, כתוב את הכותרת של הפוסט. כך בכל פעם שיתפסם פוסט חדש הוסף אותו באותה השיטה.
כאשר יש לך רשימת לינקים מסודרת, אז בעצם זה כאילו שיש לך מפת אתר, ההתמצאות והניווט בבלוג שלך קלים ופשוטים, וכל התוכן והמידע נגישים עבור הגולשים בלחיצה אחת. הם פשוט עוברים על הכותרות לינקים, ובוחרים מה הם מעוניינים לקרוא מתוך הרשימה הקיימת. הדבר מעולה גם מבחינת SEO מכיוון שאתה בעצם יוצר בלוג עם מבנה ידידותי עבור מנוע החיפוש שיכול לסרוק די בקלות את עמודי התוכן השונים בבלוג שלך.