כמה מילים צריך להכיל עמוד אינטרנט ?




 יש ויכוח לא קטן לגבי מהו היקף העמוד הטוב ביותר, ככל הנוגע לקידום אתרים. יש שאומרים שעמוד אינטרנט צריך להכיל כ 300 מילים כדי לקבל דרוג טוב יותר, ויש טוענים שדווקא במאמרים ארוכים יותר בין 600 ל – 900 מילים הם מצליחים יותר עם גוגל. כך או כך עליך לכתוב תכנים לעמודי האינטרנט שלך כך שיכילו לפחות 300 מילים. אני אומר, שאם יש לך עוד מה לומר מעבר לזה, זה בסדר גמור, כל עוד התוכן רלוונטי לנושא המדובר. אם אתה שואל לדעתי הפרטית אז אני חושב שמאמר בן 500 מילים טוב יותר ממאמר בן 300 מילים, שוב כמובן בשעה שהתוכן רלוונטי לנושא, אבל חוויתי הצלחות גם עם עמודים של 300 מילים וגם עם עמודים שכללו כ 600 מילים. כלל אצבע הוא שאם עדיין יש לך מה לומר, וזה מוסיף לערך של התוכן, אז תכתוב את זה. לפעמים כמה משפטים נוספים זה כל מה שהיה נחוץ כדי להעביר את המסר.

 לקדם את האתר
ישנם מספר אלמנטים חשובים ביותר, כאשר לוקחים בחשבון קידום של אתר. אף על פי שבחירה של מילות מפתח, כותרות, ודף הבית חשובים, קיימים עוד מספר דברים שצריך לקחת בחשבון. לאחר שתקרא תלמד ותגלה את האסטרטגיות לקידום אתרי אינטרנט בגוגל, ולאחר שתיישם אותם באתר האינטרנט שלך, או אולי בבלוג שלך, אתה תהיה מסוגל לייעץ לאנשים אחרים ולעזור להם. להיות יועץ קידום אתרים זה משהו שצובר תאוצה רבה, ואתה תגלה שכאשר אתה יודע כיצד לקדם אתרים, הרבה מאוד אנשים יהיו מעוניינים במה שיש לך לומר, ואף לשלם לך כסף בעבור הייעוץ הזה. ככל שבצע יותר אופטימיזציה של מנועי חיפוש, כך תהפוך ליותר ויותר מומחה בתחום.


על מנת לבצע קידום אתרי אינטרנט אפקטיבי, השלב הראשון הוא להבין את התהליך, להבין כיצד זה פועל. ההבנה תפתח עבורך דלתות וערוצים חדשים של מודעות. עליך לדעת שתהליך קידום אתרים אינו משהו חד פעמי שעושים וזהו, זה תהליך מתמשך. אבל אל תדאג ככל שתעמיק ותלמד את הנושא זה יהפוך לחלק ממך, כך שכאשר אתה תעלה תכנים חדשים לאתר שלך, או תכנים חדשים לבלוג שלך, אתה תהיה כל כך מודע לעניין הזה של אופטימיזציה למנועי חיפוש, עד שהתהליך יהיה כמעט אוטומטי, זה יהיה מוטמע בך, ואתה תבצע את זה כחלק טבעי מהפעילות האינטרנטית שלך ויצירת התכנים. כאשר תגיע לרמה כזאת, אז אני אהיה מרוצה, וארגיש שעזרתי לך, כי זוהי מטרתו של אתר זה, לסייע לך לקדם את האתר שלך, ולהשיג לך תנועת גולשים רבה יותר ואיכותית יותר אל אתר האינטרנט שלך.