קידום אתר / בלוג באמצעות לינקים חיצוניים

פקטור חשוב בקידום אתרים הוא לינקים חיצוניים מאתרים אחרים אל האתר שלך, אבל חשוב גם לדעת כיצד לעשות את זה. השיטה היא להחליט על מילות המפתח, מילות החיפוש, שאתה מעוניין שהאתר שלך יעלה כאשר גולשים מבצעים חיפוש. כלומר אם יש לך אתר שנקרא לעשות כסף מהבית,  ואתה מעוניין שהאתר יעלה גבוהה בגוגל כאשר אנשים מחפשים את המונחים "לעשות כסף" "עבודה מהבית" "הכנסה נוספת".  אתה צריך להפיץ מאמרים שכוללים בתוכם את הביטויים הללו, ולקשר בלינק מתוך הביטויים הללו אל האתר שלך.

השגת לינקים חיצוניים לקידום האתר / בלוג


יש חשיבות לכך שמילות המפתח יופיעו בכותרת של כל המאמר:

הכותרת היא מה שמופיע בין התגים Title

מילות מפתח שמופיעות בתגים H1, H2 – שזה פסקאות


ומילות מפתח בגוף המאמר, כלומר מה שמופיע בין התגים Body

תוכן המאמר עצמו
חשוב שהעמודים יכילו תוכן רלוונטי בהיקף של לפחות 200 מילים, וככל שהאתר מכיל דפים רבים יותר, כך גם הסיכוי עולה לדירוג גבוהה יותר במנועי החיפוש. יש חשיבות לתדירות עדכון האתר, אתר שמתעדכן באופן תדיר ותכוף מגדיל את הסיכויים שלו לעלות במנועי החיפוש במקום גבוהה יותר, מאשר אתר סטטי שלא התעדכן חצי שנה. נשאלת השאלה מהי תדירות העדכון הרצויה? אתה יכול לעדכן כמה שאתה רוצה כל עוד אתה מעדכן תוכן חדש וכל עוד זה לפחות פעם בחודש. כלומר המינימום ההכרחי הוא לעדכן פעם בחודש, אבל רצוי יותר מזה.


מהירות השגת הלינקים גם היא מהווה פקטור חשוב. אולי אתה חושב שכלל שתשיג יותר לינקים וכמה שיותר מהר – זה יעזור לאתר שלך, אז אתה טועה. אתר שמקבל כמות לינקים חיצוניים אדירה בזמן קצר מאוד, נחשד בעיני גוגל כאתר שעושה מניפולציות, ולעתים אף נענש על כך. התחרות על ביטויים בני מילה אחת או שתי מילים היא תחרות קשה מאוד, בחר גם בביטויי מפתח נרחבים יותר בני שלוש מילים, ארבע מילים ואפילו חמש מילים. אם האתר שלך מייצג עסק מקומי, כדאי שתכניס את זה למילות המפתח. לדוגמא, בחור פתח עסק לעיצוב שיער באזור ראשון לציון, הקים אתר אינטרנט יפה מושקע ואטרקטיבי, הוא מעוניין לפרסם החלקת שיער שבה הוא מצטיין, ולמשוך לקוחות דרך האינטרנט אל העסק שלו. אם הוא יבצע אופטימיזציה לאתר שלו לפי מילות המפתח החלקת שיער הרי שהוא מתחרה עם 150,000 תוצאות אחרות. מכיוון שהעסק שלו הוא בראשון לציון, בלאו הכי הלקוחות שגיעו אל המספרה שלו יהיו מאזור זה, לכן מוטב לו לבחור למשל לקדם את הביטוי – החלקת שיער בראשון לציון - שם התחרות הרבה יותר קטנה.