להציף את האתר שלך בתנועת גולשים

הכול מתחיל בחתימה שלך. חתימה בפורום היא משהו כמו סעיף נ.ב. שנהוג להוסיף במכתבים. כאשר אתה כותב תוכן בפורום, משתתף בדיון, מוסיף את הדעה שלך, כותב משהו מעניין, החתימה שלך תופיע בתחתית הפוסט ששלחת. החתימה הזאת עשויה להוות פרסום מצוין עבור כל אתר שאתה מעוניין לקדם. לא רק שאנשים יקליקו על הלינק בחתימה שלך ויגיעו לאתר שלך, אלא שאתה גם תגדיל את כמות הלינקים המצביעים אל האתר שלך, כך שזה עשוי לשפר את הדרוג של האתר שלך בגוגל.

זהו אחד מהמקורות הטובים ביותר להשגת תנועה חינם לאתר שלך, כך תעשה את זה: כתוב תאור בן שורה אחת על עצמך ושים לינק, כתובת האתר שלך מתחת לשורה. לדוגמה,

עינת הלוי – המסע להרוויח כסף

http://myhomemakemoney.blogspot.com/



הנישה הנכונה
הדרך הטובה ביותר לחפש אחר הנישה הנכונה היא באמצעות חיפוש פשוט בגוגל.
חיפוש פשוט במנוע החיפוש של גוגל
מצא את הנישה אליה אתה מכוון, כתוב את המילה פורום ואחריה את הנישה. אם למשל יש לך אתר שעוסק במתכונים לעוגות, אתה יכול להקליד בשורת החיפוש של גוגל – פורום מתכונים. כך תגיע לרשימה גדולה של פורומים. היכנס לכמה פורומים, בשלב ראשון אל תכתוב דבר, פשוט עבור על ההודעות שאנשים שלחו. הירשם לפורום, עצתי היא שבשלב ראשון אל תכלול לינק בחתימה שלך. כלומר כן תיצור חתימה אבל ללא לינק. הסיבה היא שפורומים הם מקומות די סגורים, והמשתתפים הוותיקים עלולים להיות חשדנים כלפי משתתף חדש. לאחר שבוע או עשרה ימים, ולאחר שיתחילו להכיר אותך בפורום, אתה יכול להוסיף את החתימה שלך. שים לב במיוחד לשאלות שנשאלות בפורום והשב עליהם כמיטב יכולתך האנשים הללו בפורום ששואלים שאלות הם מכרה זהב עבורך, מכיוון שכל תשובה מקיפה וטובה שתרשום בפורום, עשויה לסקרן גולשים ולגרום להם להקליק אל הלינק אל האתר שלך.

הירשם כחבר בפורום ותתחיל לתרום לפורום על בסיס יומיומי. לאחר זמן מה אנשים יתחילו להבחין בך, ויגיבו על ההודעות שלך בפורום. חלקם יקליקו על הלינק שלך וזה יוביל אותם אל האתר שלך. הדבר בטוב ביותר לגבי תנועת גולשים חינם היא שאתה לא צריך לדאוג מפני כישלון. אחרי הכול, הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות הוא שלא תשיג כלל תנועה, ובמקום לצפות עוד שעה בתוכנית ראלטי עבדת על המחשב. אל תסיים לקרוא את המידע הזה, ותשכח ממנו. הכנס אותו לפעולה השתמש בו, ותיהנה מתנועת גולשים בלתי פוסקת.
להצלחתך!