האם תגובות בבלוגים של אחרים תורמות לקידום האתר שלך ?

תגובות בבלוגים לצורך קידום אתרים
יש חילוקי דעות לגבי העניין הזה.האם תגובות בבלוגים של אחרים אכן תורמות לקידום האתר שלך?  יש הטוענים שגוגל אינו מתחשב כלל בלינקים שמגיעים מתגובות בבלוגים, ושאין הדבר תורם כלל לקידום האתר. אני חושב אחרת, לדעתי ההצהרה הזאת לא מדויקת, ואני חושב שיש משקל כלשהו ללינקים שמגיעים מבלוגים אחרים בתנאי שאתה עושה את זה נכון. כמובן שזה לא כמו לקבל לינק מאתר גדול או מאינדקס אתרים, אבל עדיין יש לזה חשיבות וזה עשוי להוסיף לך כמה נקודות במירוץ לקידום האתר.



ראשית עליך להגיב אך ורק לבלוגים שהתוכן שלהם עוסק באותו התחום בו עוסק האתר שלך. אם האתר שלך עוסק בלימודי תכנות, אל תגיב על בלוגים שעוסקים ברפואה סינית. צריך להיות קשר הגיוני ללינק שאתה מקבל, אחרת גוגל לא יספור אותו, ובאמת לא יתייחס אליו. דבר נוסף, כדאי שתכתוב תגובה מושקעת ואמיתית, ולא סתם כמה מילים סתמיות, רק כדי לדחוף את הלינק שלך. תגובה עניינית ומושקעת תגרום לגולשים בבלוג להקליק על הקישור לאתר שלך, ולבקר בו, מכיוון שהם יתעניינו מי עומד מאחורי התגובה המעניינת הזאת. כך שניתן לומר שמעבר לכך שאתה יוצר עוד לינקים נכנסים אל האתר שלך, אתה גם משיג תנועה אל האתר שלך.



אני רוצה לגלות לך סוד קטן, למעשה בכל פעם שאני מרגיש שאין מספיק מבקרים באתר שלי, אני פשוט נכנס לאתר ישראבלוג, או לבלוגיה של תפוז קורא בלוגים מעניינים (אני באמת נהנה לקרוא בלוגים של אחרים, מכיוון שאני אדם שאוהב לקרוא המון) ואני תורם את ההשקפה שלי, את הדעה שלי, ונקודת המבט שלי לגבי מה שנכתב בבלוג. אני לא סתם כותב תגובה, אני באמת קורא את כל מה שנכתב באותו הפוסט, ומגיב בהתאם לדעות שלי ולהשקפה שלי בנושא. כמובן תמיד הלינק שלי מצורף להודעה, כך שמי שרוצה יכול להקליק על הלינק, ולבקר באתר שלי. הטכניקה הזאת עובדת, ומביאה תנועה ערה של גולשים לאתר.