אודות קידום אתרים בגוגל



מדוע דווקא התקופה הנוכחית היא התקופה הטובה ביותר מאי פעם ללמוד קידום אתרים ? אם עד כה לא למדת כיצד לבצע קידום אתרים, אין זה מאוחר מדי. למעשה דווקא עכשיו זאת זה הוא הזמן הטוב ביותר ללמוד כיצד לקדם את האתר שלך. מדוע? בעשר השנים האחרונות האינטרנט עבר תהפוכות רבות, ולמעשה כל מה שנלמד בעבר, כמעט ואינו רלוונטי למה שקורה כיום בתחום הזה. פני הרשת השתנו, כניסתן של הרשתות החברתיות למשחק, כמו פייסבוק וטוויטר השפיעו רבות על התפיסה של קידום אתרים. השליטה הכמעט בלתי מעורערת של מנוע החיפוש גוגל, הניסיון והלקחים שנלמדו מטעויות העבר – כל אלה הופכים את הזמן הזה לעיתוי האידאלי ללמוד קידום אתרים. כך שכיום אנחנו עוסקים פחות בניחושים ויותר בידע מוצק ומוכח מה עובד ומה לא עובד. כיום ניתן לדעת ולהסביר לך היכן כדאי להשקיע את המאמצים כדי להשיג תוצאות טובות יותר.


 קידום אתרים בגוגל
קידום אתרים
אין צורך להכביר מילים על חשיבות ההופעה בעמוד הראשון של גוגל. אם אתה רוצה לקבל תנועת גולשים אורגנית לאתר שלך או לבלוג שלך, אתה חייב להופיע גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל ורצוי להופיע בעמוד הראשון, מכיוון שרוב הגולשים כלל לא יעברו לעמוד השני, השלישי, הרביעי וכן הלאה. כפי שבעבר כבר נאמר בפרסומת לדפי זהב – אם אתה לא שם אתה לא קיים. בלי להופיע בעמוד הראשון, או לפחות השני, אז פשוט לא רואים אותך, והרבה יותר קשה להביא תנועת גולשים איכותית ומפולחת לאתר שלך. כאשר פתחתי את האתר איך לעשות כסף - 51 דרכים, האתר שלי היה בעמוד השמיני בגוגל, בחיפוש הביטוי – "דרכים לעשות כסף מהבית" כיום לא רק שהאתר עולה בעמוד הראשון בגוגל, בחיפוש הביטוי "דרכים לעשות כסף מהבית," אלא שהוא מדורג במקום הראשון בעמוד הראשון, וגם תופס את התוצאה השנייה, מתוך 10 התוצאות שמופיעות בדף של גוגל.


בחיפוש הביטוי "דרכים לעשות כסף" האתר מדורג במקום השלישי בעמוד הראשון, וזה נחשב גבוה מאוד. באתר זה אלמד אותך כיצד לקדם את האתר שלך, וגם אם יש לך בלוג, זה עדיין לא אומר שאתה צריך לוותר על הקידום שלו. בשעה שאתה לומד את הטכניקות והשיטות הנכונות לעשות זאת, אתה גם תלמד מה אסור לעשות, ומה לא כדאי לעשות. מכיוון שישנן פעולות שאם לא עושים אותן נכון, הן עלולות להסב יותר נזק מאשר להועיל. זוהי הסיבה שאומרים שידע שווה כוח. כאשר הידע נמצא ברשותך, אז יש בידך כלי רב עוצמה להשגת מטרותיך. ואם במקרה זה המטרה שלך היא לנסוק גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל, הרי שהידע הזה הוא באמת בעל עוצמה רבה.