האם כדאי לשלם תמורת קידום האתר?

האם כדאי לשלם תמורת קידום האתר
כאשר אתה עוסק באופן פעיל בקידום האתר שלך, אתה צריך להשתמש בכל הכלים העומדים לרשותך, שעשויים לשפר את התוצאות של האתר שלך בגוגל. רבים שואלים את עצמם האם כדאי לשלם כדי להיכלל באינדקס אתרים. או האם שווה לשלם תמורת קבלת לינק לאתר מאתר אחר? קיימים אתרי אינדקסים שיכללו את האתר שלך או את הבלוג שלך בחינם, וקיימים אתרים אשר יעניקו לינק יוצא אל האתר שלך בתמורה לתשלום. זה הוא אחד מהנושאים השנויים ביותר במחלוקת בקידום אתרים. בכל מקרה עליך להיזהר מתוכנות כאלה שמבטיחות לרשום את האתר שלך באופן אוטומטי באלפי מנועי חיפוש. מדוע? מכיוון שחלקם הם הונאה, שכל מטרתה להוציא ממך כסף.

במקרים מסוימים שווה לשקול לשכור מומחה לקידום אתרים. באיזה מקרים שווה לשלם תמורת קידום האתר? אם יש לך אתר בעל פוטנציאל גדול, או אתר שמוכר מוצרים מקוריים ומעולים, וחשוב לך שאנשים יגיעו לאתר הזה, הרי שמקדם אתרים מקצועי יכול לעשות בשבילך עבודה יוצאת מן הכלל. אם אתה שוקל לשכור מקדם אתרים מקצועי, הרי שכדאי שתבקש דוגמאות לעבודות שהוא עשה, כמו כן תבקש לדבר עם לקוחות שהוא ביצע עבורם עבודת קידום אתרים. היתרון של מקדמי אתרים הוא שהם מכירים את היטב את הטכניקות ויודעים מה לעשות כדי לקדם את האתר. מקדם אתרים מנוסה יצר במהלך עבודתו קשרים עם המון אתרים, כך שהרבה יותר קל לו להשיג עבורך לינקים חיצוניים נכנסים.


בכל מקרה, אתה כמובן יכול לעשות הכול בעצמך ולהשקיע את הלימוד ואת הזמן בקידום האתר שלך. אתר זה הוא התחלה די טובה, תמצא כאן המון חומר איכותי ומועיל שיעזור לך לקדם את האתר שלך ולשפר את התוצאות שלו בגוגל ובשאר מנועי החיפוש הרציניים. אם אתה שואל לדעתי האישית, אני הייתי מציע לך לעשות את זה בעצמך, מכיוון שכאשר אתה משלם למקדם אתרים, ייתכן שתשיג תוצאות טובות, אך מה יהיה עם האתר הבא שתקים? שוב תצטרך לשלם. אם אתה לומד בעצמך לקדם את האתרים שלך, הרי שהידע הזה נמצא ברשותך, ואתה תהיה מסוגל לקדם כל אתר ראוי. בשעה שמקדמי אתרים כנראה יצליחו לשפר את המיקום של האתר שלך בתוצאות החיפוש, הרי שאין מקדם אתרים, טוב ככל שיהיה, שיכול להבטיח לך את המקומות הראשונים בתוצאות של גוגל, וגם אם כן, הרי שתוצאות בעמוד הראשון היום אינם מבטיחים תוצאות בעמוד הראשון בעוד חצי שנה, או אפילו שלושה חודשים.