חמש שגיאות קריטיות בקידום אתרים



בשעה שאתה מקדם את האתר שלך או את הבלוג שלך, עליך להימנע משגיאות.
מהן השגיאות הנפוצות ביותר של אנשים המנסים לקדם את האתר שלהם.



                                                               שגיאה מספר אחת בקידום אתרים:

שגיאות בקידום אתרים
הם קונים תוכנה אשר לוקחת מאמר אחד מערבבת אותו ויוצרת מתוכו עשרות מאמרים.
זוהי שגיאה חמורה של מתחילים אשר חושבים שבדרך זו הם יכולים להשיג לינקים נכנסים אל האתר שלהם. מה שהם לא לוקחים בחשבון הוא שהתוכנות הללו יוצרת מאמרים חסרי משמעות. הם עושים בדיוק את ההפך ממה שמומלץ. מה כן מומלץ? מומלץ לכתוב מאמרים איכותיים בעלי משמעות, אשר מי שייקרא אותם יפיק מהם תועלת. רק למאמרים מסוג זה יש כוח אמיתי לקדם את האתר. מאיזה מאמר היית רוצה לקבל לינק אל האתר שלך? מתוך מאמר חזק בעל תוכן איכותי, או מאמר חסר משמעות, וחסר טעם? התשובה על כך ברורה. אם אתה מכבד את עסקיך את לקוחותיך ואת הגולשים באתר שלך, אז בוודאי שלא תשתמש בתוכנות מסוג זה.


שגיאה מספר שתיים בקידום אתרים:
הם מגיבים למאות בלוגים ביום, בלי קשר למה שכתוב שם, ובלי קשר לנושאי הבלוג. בשעה שיש ערך ללינקים נכנסים, הרי שלא רק הכמות קובעת אלא האיכות. מי שכותב מאות תגובות ביום בבלוגים של אחרים, תגובות סתמיות שאין קשר ביניהן לבין הפוסט המקורי, רק על מנת לקבל לינקים נכנסים אל האתר שלו, שלא יצפה לגדולות ונצורות. גוגל הרבה יותר מתוחכם מכך והוא בהחלט יודע לנתח את הממצאים הללו. למעשה אם מי שנוקט בטכניקה הזאת עלול למצוא את עצמו מקבל סטירה מגוגל, ולגלות שהאתר שלו פתאום לא קיים בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש.

שגיאה מספר שלוש בקידום אתרים:
הם רושמים ביום אחד את האתר שלהם בכל האינדקסים האפשריים. אף על פי שרישום האתר באינדקסים הוא פעולה חשובה בקידום האתר, הרי שצריך לעשות את זה בצורה נכונה. מי שמסתער על האינדקסים ורושם ביום אחד את האתר שלו בבת אחת יכול לחשוב שזה יועיל לאתר שלו. אחרי הכול האתר שלו יקבל בפרק זמן קצר הרבה מאוד לינקים נכנסים, ובמקרה זה הרי באמת מדובר בלינקים איכותיים מאתרים מבוססים. אז היכן הבעיה? ובכן, הבעיה היא שהפעולה הזאת נראית מלאכותית. בעולם מושלם אתר עולה לאוויר, ולאט לאט נחשף לעוד ועוד אנשים, ומשיג לינקים נכנסים בהדרגה. זוהי הסיבה שכדאי לרשום את האתר שלך באופן מדורג, ולא להסתער על תהליך הרישום כאחוז אמוק. דרך מצוינת היא להירשם בכל שבוע לשניים – שלושה אינדקסים.


שגיאה מספר ארבע:
הם מתחילים לקדם את האתר שלהם במרץ ובהתלהבות. אך כאשר חולפים מספר שבועות, והם אינם רואים תוצאות משמעותיות, אז הם נוטשים הכול, וחושבים שכול הנושא של קידום אתרים לא בשבילם, או שאין טעם לקדם את האתר. עליך לדעת שמי שרוצה לטפס במעלה התוצאות של גוגל, צריך להתאזר בסבלנות. נדיר מאוד שאתר חדש בן מספר חודשים בודדים מגיע לתוצאות הראשונות. לכן עליך להמשיך ולבצע מאמצי קידום לאורך זמן, להמשיך ולעדכן את האתר בתכנים. ככל הנוגע לקידום אתרים צריך לפסוע לאט אבל בטוח.


שגיאה מספר חמש  בקידום אתרים:
הם לא משתמשים בכלי הניתוח השונים הקיימים בשוק. הם אינם מודעים לסטטיסטיקות של האתר ואינם מודעים לכמות הגולשים שהגיעו לאתר שלהם. הם לא יודעים מהם העמודים הפופולריים ביותר באתר שלהם, ומהיכן הגיעו גולשים אל האתר שלהם. הדרך הנכונה היא לנתח את התוצאות ולהסיק מכך את המסקנות המתבקשות. לחפש דרכים לשפר ולייעל.