הדרך הנכונה להשיג לינקים חד צדדיים מבלוגים אחרים?


אני בטוח ששמעת על כך שאתה יכול לקבל לינקים נכנסים לבלוג שלך על ידי מתן תגובות בבלוגים אחרים. זה נכון, אך למרבה הצער מעט מאוד אנשים יודעים לעשות את זה נכון. אם תבצע את הפעולה הזאת באופן שגוי, אתה סוגר לעצמך לעולמים את האופציה לקבל לינק כלשהו מבלוג ספציפי.
אם כך מהי השיטה הנכונה להשיג קישורים חד צדיים מבלוגים? ראשית בצע חיפוש בגוגל לבלוגים הרלוונטיים לנושא הבלוג שלך. אם לדוגמה הבלוג שלך עוסק בקידום אתרים בגוגל, בצע חיפוש בשורת החיפוש של גוגל למונח זה. בתפריט בצד הימני של המסך לחץ על  "עוד" ואחר כך על  "בלוגים" כך יופיעו בתוצאות החיפוש בלוגים בלבד הרלוונטיים לנושא בו אתה עוסק.
הדרך הנכונה לקבל לינקים מבלוגים
מה עכשיו? השלב הבא הוא במשך 10 הימים הבאים לגלוש בכל יום לכ 50 בלוגים, כך תוך פרק זמן קצר תבקר בכחמש מאות בלוגים. אם מצאת בלוג שאתה רואה שאנשים נותנים בו תגובות, והוא מאפשר את זה, סמן אותו והוסף אותו לרשימה. כאשר תהיה בידך רשימה של משהו כמו חמישים או שישים בלוגים, תתחיל לפעול.
השיטה היא להתחיל ולהגיב בבלוגים הללו ולהשאיר את שם זיהוי האתר שלך , אך ללא לינק. מדוע לעשות זאת? מכיוון שאם תקפוץ מייד על העגלה ותשים קישור לאתר שלך, מייד בעל הבלוג יחשוב שהסיבה היחידה שביקרת בבלוג שלו היא כדי לדחוף את הלינק הזה. הסברה הזאת תעורר בו התנגדות ויהיו לו קשה לאשר את התגובה שלך. ברגע שהוא ידחה את התגובה הראשונה שלך, יהיה לך קשה מאוד אי פעם, אם בכלל להשיג לינק מהבלוג הספציפי הזה. יחד עם זאת, אם תכתוב תגובה יפה ועניינית, תגובה נקייה, אין סיבה בעולם שהיא לא תפורסם. לאחר שתפרסם שלוש או ארבע פעמים, בעל הבלוג יתחיל להתרגל לאשר את התגובות שלך, וכאשר בפעם החמישית או השישית תוסיף גם כן לינק, סביר להניח שזה לא יפריע לו, מכיוון שהוא כבר מכיר אותך, והוא כבר אישר אותך. זוהי אסטרטגיה שעשויה להועיל מאוד לבלוג או האתר שלך, מכיוון שישנם אלפי בלוגים ברחבי האינטרנט, ואתה יכול להשיג הרבה מאוד לינקים נכנסים אל הבלוג שלך באמצעות השיטה הזאת. עשה את זה נכון, עשה את זה בסבלנות ותצא נשכר.