דוגמאות מעשיות כיצד להרוויח משגיאות כתיב ביצירת קמפיין Adwords

נצל שגיאות כתיב כדי למצוא מילות מפתח אשר המתחרים שלך לא חשבו עליהם. לדוגמה אם אתה נותן שיעורים פרטיים באנגלית, הוסף לרשימת מילות המפתח לא רק שיעורים פרטיים באנגלית אלא גם שיעורים פרטים באנגלית וגם שעורים פרטיים באגלית. שכאשר מישהו שמתעניין בלימוד אנגלית יקליד בטעות את הביטוי שעורים באגלית, הפרסומת שלך תעלה ותופיע במקומות הראשונים בדף הראשון של גוגל.



אני רוצה להציג בפניך דוגמה של מישהו שעשה את זה נכון ועיצב פרסומת חכמה


אתה יכול לראות בתמונה שבוצע חיפוש לביטוי "שיעורים פרטיים באגלית" – יש כאן שגיאה במילה אנגלית. ובכל זאת קיבלנו תוצאות. אני רוצה למקד אותך בפרסומת השנייה מצד שמאל, כן זאת המודעה הזאת. מדוע המודעה הזאת מעוצבת חכם ונכון?


ראשית הכותרת של המודעה פשוטה וקולעת, היא מייד עונה על הצורך של הלקוח. מי שמחפש מורה פרטי לאנגלית, סביר שיקליד בגוגל שיעורים פרטיים באנגלית. שנית המודעה מציינת אזור גאוגרפי – גוש דן. כדי שאנשים שמעוניינים בשיעורים פרטיים אך מתגוררים הרחק מאזור המרכז לא יטרחו להקליד על המודעה.
הדבר משרת את שני הצדדים. מי שמעוניין ללמוד שיעורים פרטיים באנגלית מחפש מישהו באזור מגוריו, והקלקה על מודעה של מישהו שרחוק מאזור מגוריו היא מבחינתו בזבוז זמן בחיפושים מיותרים. מצד שני המודעה גם משרתת היטב את מפרסם המודעה. המפרסם אינו מעוניין לשלם עבור קליקים של לקוחות שמרוחקים מאזור המרכז, וממילא לא יהיו לקוחות שלו, אף על פי העניין שהם מגלים במורה פרטי באנגלית.


מה עוד טוב במודעה? המודעה מציעה הנחה של 10% וקוראת לפעולה, הזמינו מורה.

לדעתי זוהי מודעה מצויינת, ואין לי ספק שהיא הכניסה כסף למפרסם.




המיקום של AdWords, מודעות נקבע לא רק על ידי מחיר המקסימלי לקליק שאתה מוכן להשקיע. גוגל מעריכה גם את הרלוונטיות של המודעה המוצגת כדי לקבוע את המיקום של מודעות AdWords. ככל שהמודעה שלך תהיה פופולארית יותר בקרב הגולשים, כלומר ככל שגולשים יחשבו שהמודעה שלך רלוונטית ומועילה עבורם, כך הדירוג של המודעה שלך יעלה בדף הראשי של גוגל, גם אם המחיר שאתה משלם הוא פחות משל המתחרים.




רווחים מוצלחים!