שיטה אפקטיבית להשיג לינקים כדי לקדם אתר

הדרך הטובה ביותר לגשת לעניין הלינקים, הוא לצאת בקמפיין לינקים. הרבה יותר נוח להשתמש בכלים מקצועיים כמו תוכנת SEO elite, אך מכיוון שהתוכנה הזאת עולה כסף, ואני לא רוצה לגרום לך לשלוף את כרטיס האשראי – אז אתה יכול גם לבצע את זה ידנית. כמו כן שים לב לכך שמעבר לזה שגוגל הוא מנוע חיפוש שבו מכניסים שאילתות חיפוש, מילים ומשפטים כדי להגיע למידע, הוא גם מדריך.
אתה צריך לרשום את האתר שלך באינדקס המדריך הפתוח של גוגל, נקרא גם Dmoz

http://www.dmoz.org/World/Hebrew

בחלק העליון של העמוד יש לינק שנקרא – הוסף אתר.

תהליך ההוספה לא קצר, ויכול לחלוף פרק זמן של חודש ואף יותר עד שהאתר שלך יירשם, ולא תמיד זה קורה, התאזר בסבלנות, ואם חלף חודש והאתר שלך לא נרשם, במידה שהאתר שלך התעדכן והשתדרג מאז - נסה שוב להציע את האתר שלך לאינדקס.

אתה חייב לבחור בקטיגורייה הנכונה, על מנת שההצעה שלך תתקבל והאתר שלך ייכנס לאינדקס.
אם למשל אתה מנהל בלוג, ורוצה לקדם את הבלוג שלך
היכנס לקטיגוריית חברה ; בלוגים ויומנים אישיים.
ומצא את הקטיגורייה המתאימה ביותר לבלוג שלך

הרישום ל DMOZ עלול לקחת מספרים חודשים, מכיוון שמי שמקבל את הבקשה שלך, זה לא אנשים שמקבלים משכורת, אלא מתנדבים. בכל מקרה ממש לא מובטח לך שהאתר שלך יירשם, אפילו אם יש לך אתר מוצלח מבריק ובעל ערך רב לגולשים. למה? ככה זה. אם אתה רוצה להבטיח את הרישום שלך בדימוז, מה שעליך לעשות הוא להירשם בתור עורך לנושא ספציפי. כאשר אתה תהיה עורך, אז לא תהיה לך בעיה לאשר את הבקשה שלך עצמך.

בדוק איזה אתרים מקשרים לינק אל המתחרים שלך. אם הם קישרו לינק אל המתחרים שלך (כלומר אלה שהגיעו למקומות הראשונים בגוגל) אתה יכול לבדוק כיצד גם אתה יכול לקבל לינק מהאתרים הללו. לעתים מדובר בתהליך של הרשמה לאתר כמו בדוגמה של אינדקס המדריך הפתוח – הוסף אתר, ולעתים מדובר בתגובה על מאמר, כאשר בתגובה יש אפשרות להכניס את הלינק לאתר שלך.

עליך לנהל קובץ אקסל, או לפחות קובץ וורד שבו תתעד את כל הפניות שלך לאתרים, ותעקוב באיזה אתרים האתר שלך נרשם וקיבל לינק. זה תהליך שאתה צריך לחזור אליו מדי פעם. התיעוד הזה יחסוך לך הרבה מאוד זמן, מכיוון שלאחר זמן מה אתה כבר לא תזכור אל מי פנית והיכן ביצעת רישום של האתר. כאשר הכל כתוב לפניך, תימנע מפניות כפולות, שגם עלולות לבזבז את זמנך, וגם עלולות להרגיז את בעלי האתרים שמהם ביקשת לינק. מכיוון שפניות כפולות מעידות על חוסר מקצועיות.
את הרישום באינדקסים השונים תמיד תבצע ידנית, ולא תתפתה להשתמש באמצעים של תוכנות אוטומטיות ששולחות את האתר שלך לרישום של מאות אתרים בקליק אחד. מרבית האתרים הללו יודעים מתי הבקשה נשלחה באופן אוטומטי על ידי רובוט, ומתעלמות מהבקשות הללו.

מה לגבי רישום באינדקס של יאהו? ובכן ב Yahoo לא יירשמו את האתר שלך (או כל אתר אחר) בחינם. הרישום באינדקס הזה עולה כ 300 $ לשנה, ואני לא רואה סיבה מדוע לעשות זאת, בעיקר כאשר מרבית התנועה לאתרים שלנו מגיעה מגוגל ולא מיאהו. אך שים לב גם לאחר ששילמת 300 $ לא מובטח לך שהאתר שלך ייכנס לאינדקס של Yahoo. התשלום הוא בעבור הסקירה והבדיקה של האתר שלך. התנאים של יאהו מאוד מחמירים והם לא מאשרים אתרים שאינם עשירים בתכנים. איך שאני רואה את זה, אין טעם להיכנס לרשום את האתר באינדקס של יאהו. כמובן שמי שמתעקש בכל זאת לעשות זאת, בהחלט מוזמן לנסות, ואף לדווח על התוצאות, ועד כמה זה עזר לאתר שלו. אגב זה שאתה לא רשום באינדקס של יאהו לא אומר שהאתר שלך לא יופיע בתוצאות החיפוש של יאהו, הרישום הוא עבור האינדקס בלבד. וזה נכון גם לגבי גוגל, זה לא אומר שלא תעלה בתוצאות החיפוש בגוגל אם אינך רשום באינדקס המדריך הפתוח של גוגל, אבל כאשר אתה רשום שם, אז זה מעלה את הערך של האתר שלך בעיני גוגל.