איך לקדם את האתר / הבלוג באמצעות כתיבת מאמרים


אחת הדרכים האפקטיביות לקדם בלוג או אתר אינטרנט היא באמצעות פרסום מאמרים באתרי מאמרים. כתוב מאמרים ושלח אותם לאתרים– זוהי דרך מוכחת לחולל כניסות יציבות לאתר שלך לאורך זמן. דרך נוספת לעשות שימוש במאמרים שלך היא לפנות לבעלי ניוזלטר ולהציע להם לפרסם חינם את התוכן תמורת הלינק שיופיע בסוף המאמר, בחתימה שלך.

זה משיג כמה דברים:

1. זה מציג אותך כמומחה בתחומך

2. זה מעניק הכרה לך ולאתר שלך

3. זה מספק לינקים נכנסים שמצביעים לאתר שלך, וכך משפר את הדירוג שלך בגוגל

4. זה מביא תנועת גולשים ויראלית, מכיוון שהמאמרים מופצים באינטרנט באתרים ובלוגים של וובמאסטרים שמחפשים תכנים לאתרים שלהם.


לקדם את הבלוג


תתחיל לקדם את הבלוג / אתר שלך

1. קמפיין הפצת מאמרים - דיברנו על הפצת המאמרים שלך לאתרים לפרסום מאמרים כדי להשיג לינקים ותנועת גולשים אל האתר שלך על ידי כתיבת מאמרים. ברגע שהמאמרים מוכנים וכתובים, גלוש אל כמה אתרי מאמרים, ופרסם שם את המאמרים שלך. היתרון הוא שאתה מאפשר לבעלי אתרים אחרים לפרסם את המאמר שלך באתרים שלהם, יחד עם החתימה שלך והלינק אל האתר שלך. ישנם הרבה בעלי אתרים שנכנסים לאתרי מאמרים, ודוגמים משם מאמרים אשר יופיעו באתרים שלהם. אין זה מנוגד למדיניות האתרים הללו, וזה טוב עבורך, מכיוון שעל פי מדיניות אתר המאמרים, כל מי שמציג את המאמר שלך באתר שלו, חייב לכלול את תיבת החתימה שלך, יחד עם הלינק לאתר שלך.


2. הפוך את המאמרים שלך לספר דיגיטלי ויראלי. זה אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות למען העסק שלך. אין כאן כמעט עבודה מצדך, למעשה תוך זמן קצר אתה יכול להשיג את התוצאה הרצויה, והספר הזה עשוי להתגלגל באינטרנט למשך שנים, מכיוון שאנשים שיימצאו את הספר שלך מעניין ואיכותי ישתפו אותו עם החברים שלהם, וישלחו אותו באימייל. אתה כותב ספר מתוך המאמרים המוכנים שכבר כתבת. רק תוודא שאתה כולל בספר את כתובת האתר שלך, ואינפורמציה חיונית אחרת.