חמש דרכים לקדם את האתר במנועי החיפוש:

 דרכים לקדם את האתר במנועי החיפוש
הדרך הנכונה לבצע קידום במנועי חיפוש:


1. יצירת תכנים רלוונטיים ומועילים
אף על פי שקידום אתרים מכיל בחובו הרבה מאוד פקטורים טכניים, הרי שאסור לנו לשכוח את מטרתו העיקרית של האתר או הבלוג. והמטרה האולטימטיבית היא לספק לגולש אינפורמציה עשירה ממוקדת ובעלת ערך אמיתי. אם אתה לומד את כל השיטות לקדם אתרים, וזונח את העובדה החשובה הזאת, הרי שאתה מפספס בגדול. עליך לראות בגולשים ובמבקרי האתר שלך, לקוחות לכל דבר. והלקוחות הללו אם לא יימצאו את מבוקשם אצלך, פשוט יעברו לאתר הבא, ולא ישובו עוד לעולם אל האתר. לכן, תמיד תשאף לפרסם תכנים רלוונטיים ומועילים.
2. הפצת תכנים על בסיס קבוע
מנועי החיפוש השונים ובעיקר גוגל, אוהבים תכנים מעודכנים. הם בהחלט לא אוהבים אתר או בלוג שהפעם האחרונה שהתפרסם בו משהו חדש היה לפני שמונה חודשים. אם אתה רציני לגבי האתר שלך ואתה מעונין לשפר את מיקומו בתוצאות החיפוש עליך לקבוע לעצמך נוהל פרסום תכנים. זה לא משנה אם תחליט לפרסם מאמר חדש פעמיים בשבוע או פעם בשבוע, מה שחשוב הוא שיש לך שיטה שאתה פועל על פיה.




3. רישום האתר באינדקסים שונים, אחד בכל פעם
כל מקדם אתרים יודע שעליו לרשום את האתר באינדקס השונים. רישום באינדקס אתרים משיג עבור האתר או הבלוג, המון לינקים נכנסים, קישורים נכנסים אשר מעלים את ערכו בעיני מנועי החיפוש. הסיבה היא שמרבית האינדקסים הם אתרים מבוססים שקיימים זמן רב, וכאשר הם מעניקים לינק לאתר שלך, זאת הצבעת אמון. תחשוב לרגע שאתרים כמו נענע, וואלה, ו Ynet מקשרים לינק אל האתר שלך, איך אתה חושב שגוגל יתייחס עכשיו לאתר שלך? יחד עם זאת צריך לדעת לעשות את זה נכון, השיטה הנכונה היא לרשום באופן ידני את האתר בכל פעם באתר אחד בהדרגה, כך שתהליך בניית הלינקים הנכנסים ילך ויתעצם עם הזמן, יחד עם הצמיחה והוותק של האתר שלך.


4. הבנה שקידום האתר מצריך זמן ומאמץ
אין קידום אתרים ללא מאמץ וללא השקעת זמן. הן בשלב של הלימוד כיצד לעשות זאת, והן מבחינה מעשית בשלב הביצוע. אם אתה מבין שזה תהליך מתמשך לאורך זמן, הרי שהבנת את כל העניין של קידום אתרים. פעל על פי העקרון הזה, תתחייב בכל יום להשקיע שעה אחת בנושא, ותוך מספר חודשים תופתע מהתוצאות שתקבל.




5. לא לוותר, ולא להרים ידיים
כן אני יודע, יהיו זמנים שתרגיש כאילו אתה עובד במלוא המרץ ודבר לא קורה. יש כאלה שמתייאשים ופורשים, יש כאלה שמרימים ידיים, ושואלים את עצמם מה הטעם בכל זה. הם לא רואים תוצאות והאתר שלהם תקוע בעמוד מספר 34 בתוצאות החיפוש. אל תעשה זאת, אל תתייאש, תמשיך לעשות ותמשיך לחתור קדימה. לבסוף ההצלחה תגיע.