5 שיטות ליצירת תנועת גולשים לבלוג



אם אתה רוצה לייצר תנועת גולשים אל הבלוג שלך או אל האתר שלך,  ייתכן שהרעיונות לקידום שאציג כאן יסייעו לך להשיג את מטרתך, ולהביא יותר מבקרים אל האתרים והבלוגים שלך. להלן השיטות לקידום הבלוג בקרב הגולשים.

  1. קידום אתרים באמצעות קמפיין סרטי וידיאו – יוטיוב הפך לאתר פופולרי מאוד, מיליוני אנשים מגיעים לאתר זה כדי לצפות בסרטים ולאף משתמשים בו כדי לחפש מידע ויזואלי. אתה יכול לעשות שימוש במדיה זו על מנת לקדם את הבלוג שלך. צור מספר סרטי וידיאו הרלוונטיים לתחום בו עוסק הבלוג / אתר שלך, ושים לינק בתחתית הסרט, כך גולשים אשר יגיעו לסרט ויצפו בו, יוכלו להגיע אל הבלוג שלך.

  1. קידום הבלוג באמצעות קמפיין מאמרים – אני חושב שכבר הזכרנו את השיטה הזאת באתר זה, אבל זוהי שיטה שממש לא כדאי לך לדלג עליה. באמצעות כתיבת מאמרים ופרסומם באתרי מאמרים אתה יכול להשיג תנועת גולשים לטווח ארוך לאתר או הבלוג שלך, מכיוון שהמאמרים הללו נמצאים שם לאורך שנים, ומכילים את הלינקים אל האתרים שלך.

  1. טוויטר –  זוהי רשת החברתית שמצייצת, באמצעות הציוצים הקצרים שלך אתה יכול להשיג גולשים ומבקרים רבים, אשר ייקראו את ההודעות עם הלינקים אל המאמרים הפנימיים באתרים שלך. עליך לבנות תשתית טוויטר טובה עם הרבה עוקבים, כך שככל שיש לך יותר עוקבים, אתה יכול למשוך יותר תנועה אל האתר שלך.

  1. פייסבוק – איך אומרים הילדים, מי לא מכיר? כולם מכירים היטב את הרשת החברתית הזאת, אך לא כולם מודעים לכך שהם יכולים לקדם את הבלוג שלהם באמצעות הרשת החברתית הפופולרית הזאת. כל מה שעליך לעשות הוא לבנות לך נוכחות טובה ב FaceBook, עם המון חברים. וזאת לא משימה כל כך קשה לעשות זאת, פשוט לבקש חברות מיותר ויותר אנשים, לבקש חברות מחברים משותפים, וכך להגדיל את מספר החברים שלך. ברגע שיש לך מאות חברים, אתה יכול להתחיל לקדם, אם יש לך אלפים אז אתה על המסלול הנכון.

  1. ספרים דיגיטליים להורדה – זאת שיטה קצת מתקדמת שמיועדת לכאלה שמעוניינים ליצור לעצמם מוניטין כמומחים. הרעיון הוא לכתוב ספרים ולהמיר אותם לפורמט דיגיטלי. בתוך הספר אתה יכול לשלב לינקים אל האתרים והבלוגים שאותם אתה מקדם. אגב האתרים לא חייבים להיות האתרים שלך. אם מישהו שכר את שירותיך לקידום האתר שלו, ומשלם לך כסף בתמורה לכך, זוהי יכולה להיות שיטה טובה גם עבור מטרה זו. ספרים להורדה חינם, הם סחורה חמה, והגולשים פשוט מתים על הספרים הללו, שאפשר להוריד אל המחשב, ואחר כך לקרוא מהאפייד או מהאייפון. זה מגניב. בתור כותב הספר אתה הופך להיות בר סמכא בתחום בו עוסק הספר, וגם בדרך אתה משיג עוד תנועת גולשים.