מדוע תהליך בניית לינקים צריך להתבצע לאורך זמן?

 לינקים לקידום האתר
ישנם אנשים בהודו ובמדינות אחרות שתמורת מספר דולרים ביום עובדים כל היום עבור אתרים מסוימים ויוצרים לינקים עבורם, בעבודה של 10  או  12 שעות מדי יום ובכל יום. גוגל מודעים לתופעה הזאת והם מאוד לא אוהבים את זה. הם לא אוהבים את זה שאנשים מנסים להשפיע על תוצאות החיפוש באמצעים מלאכותיים. הם לא אוהבים מניפולציות והיו רוצים לראות תנועת לינקים טבעית, כזאת שמתבצעת לאט ולאורך זמן. אם מישהו השיק אתר בעל ערך והאתר מתחיל לעניין אנשים ובעלי אתרים אחרים, אז באופן טבעי הם יקשרו אליו לינקים, אבל זה לעולם לא יהיו במכה אחת אדירה. כלומר אתר שמשיג באופן פתאומי יותר מאלף לינקים בחודש, מייד יהיה חשוד בעיני גוגל. אבל אתר שמשיג נאמר 20 או 30 לינקים בכל חודש, זה נראה טבעי ונורמלי.

זוהי הסיבה שהפעילות של יצירת לינקים אינה פעילות חד פעמית, זה בוודאי לא זבנג וגמרנו. זאת גם הסיבה שהצעתי לך להקדיש יום אחד בשבוע לנושא, שבו תשקיע בן שעה לשעתיים, ליצירת לינקים, אין צורך ביותר מזה, אבל חשוב שזאת תהיה פעילות מתמשכת לאורך זמן. כמה זמן? מינימום שלושה חודשים, אבל מומלץ יותר – שישה חודשים. ואם אתה יכול לעשות את זה באופן קבוע לאורך שנים – אז זה האידאל. התהליך צריך להיות הדרגתי, ולהתקדם לאט אך בטוח. עוד נקודה למחשבה, כדי ליצור לינקים טבעיים, אל תשתמש תמיד באותו הטקסט. מכיוון שלינקים שנעשים באופן טבעי, אינם מכילים כל הזמן את אותו הטקסט בלינקים וגם אינם מכילים את אותו הטקסט בתיאור האתר, לכן תכין מספר גרסאות שונות. צור בין 5 ל- 10 גרסאות שונות של לינקים ושל תיאורי לינקים, ובכל פעם השתמש באחר.

זכור שלא כל הלינקים צריכים לקשר אל עמוד הבית שלך, חלק יקשרו לעמוד הבית, ואחרים יקשרו אל עמודים אחרים באתר / בלוג שלך. מהי הסיבה שאתה צריך לקשר לאתרים אחרים? אתר שרק מקבל לינקים ולא מקשר לאף אתר אחר, גם זה נראה לא טבעי. בעולם האינטרנט הכל בנוי על לינקים, וזוהי הסיבה שגם האתר שלך צריך שיהיו בו לינקים יוצאים, ולא רק לינקים נכנסים. אתה יכול לקשר לאתרים גדולים בעלי סמכות בתחום בו עוסק התחום שלך, או שאתה יכול גם לקשר ל DMOZ – המדריך הפתוח של גוגל, כמובן לא לקשר ישירות אל דף הבית של המדריך עצמו, אלא אל הקטגוריה המתאימה לנישה שבה עוסק האתר שלך.