הנוסחה לקידום אתרים


הפעם אני רוצה לתת לך נוסחה לקידום אתרים. אם אתה מעוניין לעסוק בקידום אתרים במנועי חיפוש, או אם יש לך אתר משלך או אפילו אם אתה מעוניין לקדם בלוג באינטרנט אז כדאי שתקרא את הדברים:


 הנוסחה לקידום אתרים
1. תחליט על מילות המפתח וביטויי המפתח המתאימים ביותר לאתר שלך ושאיתן אתה רוצה לעבוד. ניתן לבחור מגוון רחב של מילות מפתח. עליך לבצע סיעור מוחות, להיעזר באנשים קרובים אליך ולשאול אותם אילו חיפושים היו עורכים בגוגל אילו חיפשו מידע בנושא של האתר שלך. השתמש בכלי מילות המפתח של גוגל על מנת לקבל רעיונות נוספים למילות מפתח.



2. צור עמודי תוכן איכותיים ועשירים באינפורמציה – בכל עמוד תשתמש בלא יותר מ 2 ביטויי מפתח. זהו השלב שבו אתה יוצר את התכנים. כתיבת התכנים צריכה להתבצע תוך כדי הכרה מלאה ומודעות למילות המפתח שאתה מעוניין להעביר בתוכן השתמש בהן החוכמה, אל תפציץ בחזרות אינסופיות על אותם הביטויים מכיוון שזה לא יועיל לך.



3. בצע אופטימיזציה לכל עמוד עם מילות המפתח שלו, המתאימות לו ביותר – ודא שמילות המפתח מופיעות בכותרת, ועדיף במילים הראשונות שבכותרת, תכניס מילות מפתח בפסקה הראשונה, תכניס מילות מפתח שהן עצמן לינקים. השיטה הטובה ביותר, שמניבה תוצאות מעולות היא שימוש בביטויים הן בכותרת המאמר והן בגוף המאמר.



4. תקשר לכל עמוד מתוך אתר-המפה שלך, או מתוך רשימת הקישורים שלך, שבעמוד הבית. כל עמוד צריך גם לקשר אל עמוד הבית. תקשר גם בין עמודים, שעוסקים בתחום דומה. אתה יכול לראות כיצד אתר זה בנוי, ניתן להגיע מתוך עמוד הבית אל כל אחד ואחד מהתכנים.



5. תרשום את האתר שלך באינדקסים של אתרי אינטרנט – ל Dmoz של גוגל, ועוד...אל תשלח את כולם בבת אחת, עשה את זה בשלבים.



6. צור ותחזק קמפיין החלפת לינקים – צור דף ייעודי לאתרים מומלצים. בנוסף, פתח גישה פרואקטיבית, כלומר תחליט לגבי אתרים שאתה מעוניין לקבל מהם לינק, תיזום ותעניק להם לינק, ואז שלח אימייל, ותבקש לינק בחזרה. שלח מאמרים לאתרי מאמרים, כתוב קומוניקטים אודות האתר שלך, ושלח לאתרים און-ליין, תגיב בבלוגים אחרים.



7. נתח את ההתקדמות שלך ושפר בהתאם – נתח את התנועה באתר שלך, פעם בחודש בדוק את מילות המפתח שעליהן בנוי האתר שלך, בדוק את הלינקים הנכנסים לאתר שלך.