כיצד להשיג לינקים הדדיים לאתר?

איך להשיג לינקים לאתר
אולי הדבר הקשה ביותר בנושא של לינקים הוא להשיג לינקים נכנסים מאתרים שנמצאים גבוה בתוצאות החיפוש. האתרים הללו כבר משיגים תוצאות יפות במנועי החיפוש כך שאין הם ממש מחפשים לשפר את מקומם, ומאמצי קידום האתר שלהם פוחתים עם הזמן. כאשר אתה מקשר לינק אל האתר שלהם, וכותב להם אימייל ומבקש שישקלו להעניק לך לינק חוזר, לא תמיד זה הדבר שהכי מעניין אותם בעולם. כדי להגביר את המוטיבציה שלהם לקשר לינק אל האתר שלך, עליך לתת להם סיבה טובה לעשות זאת. אז דבר ראשון ברור שאתה קודם כל צריך לשים באתר שלך לינק אל האתר שלהם, ואתה מודיע להם שהחלטת לקשר לינק לאתר שלהם, מכיוון שמצאת את האתר שלהם בעל ערך עבור הגולשים באתר שלך. דבר שני, עליך לשכנע ולתת סיבה טובה מדוע לינק מהאתר שלהם לאתר שלך עשוי לעזור להם. זאת עלולה להיות משימה לא קלה עבורך, אבל תתפלא שעל פי מחקרים שנערכו מסתבר שאנשים נוטים להשתכנע לבצע משהו כאשר ניתנת להם סיבה, מאשר לא ניתנת שום סיבה. גם אם הסיבה נשמעת קלושה, הם עשויים להשתכנע. למה? כי נתת סיבה.



אני רוצה להציג כאן בפניך טריק להשיג לינקים הדדיים. אם אתה רוצה להעלות באופן ניכר את הסיכוי לכך שאתר היעד יקשר אל האתר שלך, אתה יכול לכתוב ולפרסם באתר שלך סקירה אודות אתר היעד, כך שזה האינטרס של אתר היעד שכמה שיותר אנשים יגיעו אל האתר שלך, מכיוון שאתה באתר שלך ממליץ על האתר שלו, ועוזר למאמצי המכירות והמטרות שלו.



מעבר לזה עליך לזכור שתהליך השגת לינקים הוא תהליך ארוך וממושך, זה משהו שצריך לעשות מדי פעם.
גם אם החלטת לצאת בקמפיין לינקים ולהשיג כמה שיותר לינקים, זה לא זבנג וגמרנו, זה לא משהו שעושים שבועיים, או אפילו חודש ומסיימים עם זה. בסופו של דבר ככל שיהיו יותר לינקים נכנסים אל האתר שלך, כך יותר אנשים יגיעו אל האתר שלך, גם בלי קשר למנועי החיפוש. עצם קיומם של הלינקים המרובים יביא לתנועת גולשים אל האתר שלך מאתרים אחרים המקשרים לינק אל האתר שלך.