כיצד לרשום את האתר שלך באינדקסים?



רישום האתר או רישום הבלוג באינדקסים השונים עשוי לשפר באופן משמעותי את התוצאות שלך במנועי החיפוש השונים, ובראשם בגוגל. בעוד שרבים יודעים את העובדה שעליהם לרשום את האתר שלהם באינדקסים ובפורטלים, רבים עוד יותר אינם יודעים כיצד לעשות את זה בדרך הנכונה והיעילה, על מנת לגרום לכך שהאתר שלהם אכן יתקבל לאינדקס אתרים, יתקבל לפורטל ויירשם, וכך הם יקבלו לינק איכותי אל האתר שלהם, לינק מתוך אתר גדול ומבוסס באינטרנט.
לרשום את האתר באינדקס אתרים
 כאשר אתה רושם את האתר שלך באינדקס אתרים עליך להבין שכאן פחות חשובים ביטויי המפתח ומילות המפתח, אלא יותר התוכן של האתר. כאשר אתה שולח את האתר שלך לאחד מהאינדקסים הללו, אדם אמיתי נכנס אל האתר ובודק אותו, הוא קורא ברפרוף את התכנים באתר, הוא בודק את הלינקים, האם הלינקים לא שבורים. כמו כן הוא בודק האם התוכן של האתר שלך, מתאים לקטגוריה בה הגשת אותו לאינדקס אתרים. אם זמן רב לא עדכנת את האתר שלך, אז מומלץ שלפני שאתה רושם אותו בפורטלים השונים, תעדכן תוכן חדש טרי ורענן. דבר נוסף שעליך לקחת בחשבון הוא שעליך לרשום אך ורק את דף הבית של האתר שלך, כלומר רק את העמוד הראשי, ולא כל עמוד בנפרד. אני באופן אישי לא ממהר לרשום את האתרים שלי לפני שהם צוברים נפח וגדלים. אני חושב שאין טעם לרשום את האתר שלך כאשר הוא מכיל עמודים ספורים. מה גם שהאדם בצד השני שבוחן את האתר לא יתרשם מאתר דל בתכנים, ועלול לדחות אותו ולא לרשום אותו.


בדרך כלל השיטה הטובה ביותר לבצע רישום לאתר באינדקס אתרים, היא לנווט בין הקטגוריות השונות, לעבור לתתי-קטגוריות, עמוק עד כמה שניתן, וספציפי עד כמה שניתן, עד שמגיעים אל הקטגוריה שמתאימה ביותר לתוכן האתר שלך, ואז לבצע את הרישום. קרא את ההוראות באתר. אתרי אינדקס רבים כוללים בתוכם הנחיות מפורטות כיצד לבצע בקשת רישום, ומהן הדרישות. אם תשלח את ההצעה לפי דרישות האתר, יש לך סיכוי גדול יותר לקבל תשובה חיובית, ולהיכלל באינדקס. הרוב המכריע של אתרים מסוג זה, יישלחו לך הודעה אל האימייל, חיובית או שלילית, לאחר שיסיימו לסקור את האתר שלך, ולקבל החלטה האם לכלול אותו באתר שלהם. המתן בסבלנות, ואל תשלח בכל שבוע מחדש את האתר שלך, מכיוון שטרם קיבלת תשובה. מכיוון שיש אינדקסים רבים, קבע לך תוכנית פעולה, למשל בכל יום לרשום את האתר בשניים – שלושה אינדקסים, כך שתוך מספר חודשים, תגלה שהצעת את האתר שלך ל 60 עד 90 אתרים.