מדוע חשוב במודעת גוגל לשלב קריאה לפעולה



החלטת לפרסם בגוגל, בשיטת pay per Click advertising, בתוכנית פרסום שנקראת גוגל אדוורדס. ללא ספק פרסום כזה עשוי לגרום לאתר שלך להרקיע שחקים,ולהזרים תנועת גולשים ממוקדת ורבה. לעתים מאתר שבו מבקרים גולשים בודדים אקראיים ביום, האתר פתאום עשוי לקבל זריקת מרץ ולשאוב אליו אלפי גולשים איכותיים מדי יום. כאשר אתה מפרסם את האתר שלך עליך להסתכל על התמונה הכוללת. הגולש מתחיל מנקודת הפתיחה של גוגל ומקליד שאילתת חיפוש שתואמת לנושא שבו הוא מתעניין. אם אתה בעל עסק קטן, לדוגמה תקליטן חתונות, שמעוניין להגדיל את ההכנסות שלו ואת מספר החתונות שהוא סוגר בכל חודש. אתה משיק קמפיין פרסום בגוגל. ואז אתה מגלה שיש לא מעט תקליטנים שאף הם כבר גילו את סוד הקסם של פרסום באינטרנט, איך תגרום לזה שהלקוח דווקא יבחר במודעה שלך ולא במודעה של המתחרים?

כאשר ביצעתי חיפוש בגוגל לביטוי – תקליטן – התקבלו תוצאות אורגניות, התוצאות הרגילות, ובחלק השמאלי של המסך הופיעו תוצאות ממומנות, אלה הן מודעות גוגל. שים לב שמעל המודעות מופיע הכיתוב קישורים ממומנים. איזה מודעה מבין המודעות המופיעות בתמונה לדעתך היא היעילה ביותר? המודעה הראשונה מכילה בתוכה קריאה לפעולה – פנו כעת! במודעות אחרות התעלמו מהצורך להפעיל את הלקוח והשתמשו אך ורק בתיאור כללי. לכן למודעה הראשונה יש יתרון (ולא רק בגלל שהיא מופיעה ראשונה), אלא בגלל הנוסח של המודעה.

 שילוב קריאה לפעולה במודעת גוגל


שיטה טובה היא להוסיף במודעה שלך קריאה לפעולה. דוגמאות למשפטים שיוצרים קריאה לפעולה:
פנו כעת לפרטים

פנו כעת לפרטים נוספים

היכנסו עכשיו לאתר

צלצלו עכשיו!

היכנסו עכשיו להצעת מחיר

היכנסו להתרשם


אלה הם משפטים המכילים בתוכם קריאה לפעולה. הם קוראים לגולש לפעול, ולא משאירים אותו פאסיבי. מכיוון שההצעה שלך והמודעה שלך אינה היחידה, הרי שהגולש עלול להישאר פאסיבי ולא לפעול, ולהמשיך לחפש עוד ועוד הצעות. כאשר אתה מכניס במודעה שלך קריאה לפעולה, אתה בעצם פונה אל תת ההכרה של הגולש ומפעיל אותו להיכנס להצעה שלך ולבדוק אותה, כדי שבסופו של דבר הגולש יהפוך ללקוח שלך ויכניס כסף לעסק שלך.

רווחים מוצלחים!