רוצה לקדם את האתר שלך? אל תהסס לערוך!



חלק חשוב מהאסטרטגיה של קידום אתר אינטרנט מתחיל בתוכן עצמו, התוכן חשוב ונחשב מאוד, והתוכן שמופיע בכותרת ובפסקה הראשונה בעמוד הוא הנחשב ביותר. כך שאם יש לך אינפורמציה רלוונטית חשובה ובעלת ערך, מוטב לכתוב אותה כבר בפסקה הראשונה ולא להמתין לסוף העמוד. השורות הראשונות בעמוד הן החשובות ביותר, ולכן גם הן צריכות להכיל בחובן את מילות המפתח שאתה מעוניין להעביר בעמוד האינטרנט הזה. זוהי אגב אחת הטכניקות בהן אתה יכול להשתמש כאשר אתה רוצה לקדם את האתר שלך. אתה צריך לדאוג לכותרות ידידותיות למנועי החיפוש. כותרת ידידותית עבור מנוע החיפוש גוגל היא כותרת שמכילה את מילות המפתח הרצויות. עליך לדאוג לכך שהשורות הראשונות בעמוד אף הן יכילו את מילות המפתח החשובות ביותר שעמוד זה כולל. שים את הלינקים שלך בעמוד כבר במשפטים הראשונים ולא בסוף העמוד. כלומר יש חשיבות למיקום של מילות המפתח, ככל שמילות המפתח ימוקמו גבוהה יותר בתוכן, קרי, בכותרת, בפסקה הראשונה, במשפט הפותח את המאמר, כך הערך של האתר שלך יעלה, ויש סיכוי שהוא יתקדם בתוצאות החיפוש בגוגל, הרלוונטיות לביטוי המפתח הספציפי הזה.
לקדם את האתר באמצעות עריכה מחדש

אחת התופעות שאני נתקל בהן אצל אנשים שלומדים קידום אתרים, לאחר שכבר יש להם אתר או בלוג מספר שנים, הוא חוסר הרצון שלהם לשנות מילים בתכנים. פתאום הם מבינים שהם צריכים לשנות, פתאום הם מבינים שנדרש מהם לערוך את האתר שלהם מחדש, לשנות את הכותרות כך שיכילו מילות מפתח בתוכן, פתאום הם צריכים לשנות את הניסוח. אנשים רבים אינם אוהבים לעשות זאת. בעיקר אם הם מאוד אהבו את הכותרת שהם נתנו לעמוד, לבקש מהם עכשיו לשנות את זה לפעמים זה כרוך מבחינתם במשהו שהם לא מוכנים לעשות. אתה מבין, עבורי זה דבר טבעי ובאופן אינסטינקטיבי כמעט בלי לחשוב על זה אני יוצר כותרות שמכילות בתוכן את ביטויי המפתח הרלוונטיים, אבל עבור אדם שמעולם לא עסק בקידום אתרים זה עלול להישמע קצת מלאכותי.


אני מבין את האנשים הללו, הם כתבו את התכנים והשקיעו בהם, ועכשיו בא אליהם אחד כמוני ואומר להם שאם הם רוצים להשיג יותר גולשים באתר שלהם, הם צריכים לעשות בו שינויים. אני חושב שאדם שהיה לו אתר זמן רב ולא לקח בחשבון את נושא קידום האתר, ברגע שהוא נחשף לנושא הזה, הוא בעצם מפתח מוּדעות שלא היתה לו קודם. אני זוכר כאשר בניתי את הבלוג הראשון שלי בבלוגר, הבלוג שנקרא 51 דרכים לעשות כסף מהבית. (כך זה נקרא בזמנו, עם הזמן שיניתי את שמו, וכעת הוא נקרא איך לעשות כסף- 51 דרכים) כתבתי את התכנים והעליתי אותם, בניתי את הבלוג, ולא הייתי מודע לכל העניין של קידום אתרים. לא ידעתי מה עשוי לשפר את הביצועים של האתר שלי בגוגל, בכלל לא חשבתי על זה.אמרתי לעצמי שאם אכתוב תוכן איכותי ורלוונטי מנועי החיפוש כבר יימצאו אותי. ובכן, זה לא ששגיתי לגמרי, צדקתי באופן חלקי. הבעיה היא שצדק חלקי מביא גם תוצאות חלקיות. ברגע שנחשפתי לכל הנושא הזה של קידום אתרים, גיליתי עניין בנושא המרתק הזה, והתלהבתי מאוד לגלות עוד ועוד שיטות ודרכים לקדם את האתר שלי, ואף לעזור לאנשים אחרים בקידום האתרים שלהם. הבנתי שאם אני מאמין שמגיע לאתר שלי להגיע לקהלים גדולים, אז אני צריך לערוך מחדש, ולעדכן את התכנים באתר שלי.