איך למשוך תנועת גולשים ממוקדת באמצעות כתיבת מאמרים



זה לא סוד שככל שאתר אינטרנט פופולרי יותר, ככל שפוקדים אותו יותר גולשים, פוטנציאל הרווח שלו עולה. אחת השיטות להרוויח כסף מאתר אינטרנט היא למשוך תנועת ממוקדת של גולשים באמצעות הפצת מאמרים באתרים אחרים. קיימים אתרי מאמרים לא מעטים המאפשרים לפרסם מאמר כמעט בכל תחום, ובכל נושא. בתמורה לפרסום המאמר, אתה רשאי ליצור חתימה הכוללת לינק אל האתר או הבלוג שלך, וכך למשוך גולשים אל האתרים שלך.
כתיבת מאמרים
שיווק אתר או בלוג באמצעות מאמרים, אינו דבר חדש, אבל זה פשוט עובד. על מנת לייצר קמפיין מאמרים אפקטיבי עליך ללמוד כמה דברים ולעשות אותם נכון. דבר ראשון עליך לדעת שלא כל מאמר מתקבל. לאחר שאתה מעלה את המאמר שלך לאתר, בוחנים אותו אנשים אמיתיים ומחליטים האם לפרסם אותו, זוהי כבר סיבה טובה להשקיע את הזמן על מנת לייצר מאמר כתוב היטב. לא היית רוצה להשקיע שעות ארוכות בעשרות מאמרים, שבסופו של דבר יידחו על ידי צוות הסקירה של האתרים. אני תמיד מעדיף להקדיש קצת יותר זמן במאמרים שאני מתעתד לפרסם, וכך להבטיח שיהיו איכותיים מספיק על מנת שאכן יפורסמו באתר.
עוד לפני שאתה ניגש למעשה הכתיבה, עליך לקבל החלטה על אילו מילות מפתח או ביטויי מפתח לבסס את המאמר. מילות המפתח הם הביטויים שאנשים כותבים בחלון החיפוש של גוגל, והמטרה שלך היא שהם יגיעו למאמר שלך כאשר הם מבצעים את החיפוש.
עליך להבין את ההבדל בין כתיבה לאינטרנט לבין כתיבה לפורמטים שהם חוץ אינטרנטיים, כמו עיתונות, ספרים ומגזינים. אתה יכול לכתוב את המאמר המוצלח ביותר והוא יכול להיות מוצלח בעיתון המקומי, אבל כאשר זה מגיע לאינטרנט, אם המאמר לא יהיה מבוסס מילות מפתח, איש לא יגיע אליו.
אני עושה שימוש בכלי מילות המפתח של גוגל, שבעיני הוא הכלי הטוב ביותר. קיימים כלים אחרים בתשלום, אך כלי זה חינמי, ואינך צריך להשקיע כסף כדי לעשות בו שימוש. כתוב כותרת מעניינת ומסקרנת. הכותרת חייבת למשוך תשומת לב, על מנת להגדיל את מספר הגולשים שיתעניינו בקריאת המאמר. כותרות בפורמט של שאלה כמעט תמיד עובדות היטב, לדוגמה, איך להרוויח 900 $ ברשת האינטרנט? איך עשיתי את 100 הדולרים הראשונים שלי ברשת? איך לעבוד מהבית ולהרוויח כסף? כל אלה הם כותרות המנוסחות בלשון שאלה ומעוררות את הקורא להמשיך ולקרוא את תוכן המאמרים.