איך למשוך תנועת גולשים מסיבית מתוך גוגל



אם אתה מעוניין לקבל תנועת גולשים מסיבית ממנוע החיפוש גוגל, עליך לבסס את האתר שלך או את הבלוג שלך, על מילות מפתח וביטויי מפתח ספציפיים. אתה צריך לבצע אופטימיזציה לתכנים שלך כך שיהיו ידידותיים למנועי החיפוש.
אנשים מחפשים משהו באינטרנט, כיצד הם מחפשים? אצל מרבית האנשים אתר הבית הוא אתר גוגל, והם פשוט מקלידים מחרוזת של מילים לשורת החיפוש, כך הם מגיעים אל המידע שמעניין אותם. בכל רגע נתון אנשים מכל רחבי העולם מבצעים אינספור של חיפושים. מה קורה כאשר הם מקליקים על לחצן החיפוש? כהרף עין העמוד מתמלא בתוצאות רלוונטיות. האתרים שעולים בעמוד הראשון, אלה הם האתרים שיזכו לתנועה מגוגל. האתרים שיעלו בעמודים הבאים כבר יקבלו פחות תנועה, ואתר שעולה בעמוד מספר 5 כבר לא יקבל כל כך הרבה תנועה.
כולם רוצים להיות בעמוד הראשון של גוגל, וכולם רוצים להתמקם כמה שיותר גבוה בעמוד זה. כמובן שהמקום הנחשק ביותר הוא התוצאה הראשונה בעמוד הראשון. ישנן מילות מפתח שהתחרות עליהן גדולה יותר, ויש ביטויים מסוימים שהתחרות קטנה יותר. שים לב שככל שהביטוי כללי יותר, כך התחרות אודותיו גדולה יותר, ככל שהביטוי רחב יותר התחרות תהיה קטנה יותר. לדוגמה, קיימת תחרות גדולה מאוד בביטוי "איך לעשות כסף" אבל לביטוי  "איך לעשות כסף בעבודה מהבית" התחרות קטנה יותר. שים לב שכאשר אתה רוצה לאמוד את התחרות בגוגל, עליך לתחום את הביטוי במרכאות כפולות. נכון לכתיבת שורות אלה, הביטוי הראשון מניב יותר משני מיליון וחצי תוצאות, ואילו הביטוי השני מניב רק 14 אלף תוצאות.
עליך לבנות מארג של לינקים פנימיים בבלוג שלך. אם הבלוג או האתר שלך נקרא – כסף באינטרנט, הרי שכדאי שבחלק מהמאמרים תהפוך את הביטוי כסף באינטרנט לעוגן לחיץ. לינקים מתוך המאמר עצמו שמפנים אל עמוד הבית וכוללים בתוכם את מילות המפתח עליהן מבוסס האתר, מגדילות את ערכו של האתר בעיני גוגל, מכיוון שהאתר נראה רלוונטי כלפי מילות המפתח הללו.
באותו האופן עליך לבנות לינקים נכנסים אל האתר הכוללים את מילות המפתח. האם יש לך חשבון בפייסבוק?  ניתן די בקלות לקבל לינק נכנס מפרופיל חשבון הפייסבוק שלך אל אתר האינטרנט שלך. האם יש לך חשבון טוויטר? גם כאן אתה יכול ליצור לינק יוצא אל האתר / בלוג שלך, מתוך הפרופיל בטוויטר, וזאת במטרה לקדם אותו בתוצאות החיפוש.