לקדם את האתר באמצעות טרנדים


טרנדים הם דברים עונתיים שמתרחשים בתקופה מסוימת. אבל באותה תקופה ספציפית הרבה מאוד אנשים, למעשה מאסות של אנשים מתעניינים באותה התרחשות. דוגמה נפוצה לטרנד היא קדחת הקניות לקראת תקופת החגים. אם לדוגמה אתה יודע שבעוד חודשיים ראש השנה, אתה יכול להתחיל להכין באתר שלך תכנים שקשורים לראש השנה. ייתכן שעכשיו אתה תוהה ושואל, אבל אם האתר שלי לא עוסק בחגים, איך אני אקשר את זה לראש השנה? התשובה היא שאתה צריך לשלב את האירוע הזה בתוך האתר שלך,  מזווית ייחודית רלוונטית. לדוגמה, אם האתר שלך מדבר על איך לעשות כסף, אתה יכול לכתוב סדרת תכנים על איך לעשות כסף בראש השנה, או איך להגדיל את הרווחים שלך בראש השנה.
לקדם את האתר - טרנדים
חגים הם טרנד צפוי וידוע מראש ולכן אתה יכול לתכנן את זה מראש. לדוגמה יש לך אתר שעוסק בדיאטה והרזיה, אתה יכול לכתוב לקראת פסח, איך לשמור על הגזרה בחג הפסח. בדרך זו אתה רותם את הטרנד כדי לחולל כניסות רבות של גולשים. בתקופות אלה עולים החיפושים בצורה חדה כלפי אותו חג ספציפי.
אם יש לך אתר שעוסק בספורט או קשור באופן כלשהו לספורט הרי אתה יכול לדעת מראש מתי מתחיל טורניר גביע המדינה ולהתחיל לסקר אותו, וכך למשוך תנועת גולשים גדולה של אנשים שמתעניינים בגביע המדינה.
יחד עם זאת ישנם טרנדים שאינם צפויים מראש. פתאום אתה מגלה שעולה תוכנית ריאלטי חדשה. ניתן לרתום את עוצמתה של תוכנית ריאלטי כדי לקדם את הבלוג או האתר, אבל אתה צריך להיות עם יד על הדופק ולעקוב. כמו כן יכולים להיות טרנדים כמו פריצת שיר חדש, שכולם שרים, או זמרת שפתאום כולם אוהבים לשמוע. או שפתאום עולה סיפור מסעיר בכותרות שמרתק את כולם, ואז כולם מתחילים לחפש באינטרנט מידע וכל פיסת אינפורמציה אודות הסיפור הזה.
דרך נוספת לדעת מהם הטרנדים החמים היא להיכנס לגוגל טרנדס ולבדוק מה באמת אנשים מחפשים ובמה הם מתעניינים. צריך לומר שמדובר בחיפושים בארצות הברית, בקרב הגולשים האמריקניים, יחד עם זאת לעתים החדשות החמות משם, מחלחלות ומגיעות לכל רחבי העולם, וגולשים במדינות אחרות גם מגלים עניין באותו הדבר. זאת דרך לקבל רעיונות על מה לכתוב, ולהכניס את הסיפור לאתר שלנו מהזווית הרלוונטית לתכנים המופיעים בו.