תוכנית ריאלטי לקידום האתר שלך

לתוכניות הריאליטי יש כוח עצום. לגבי סוד המשיכה של תוכניות מסוג זה ניתן לערוך מחקרים סוציולוגיים -חברתיים - תרבותיים עד אין קץ. אבל עם העובדות לא ניתן להתווכח. ייתכן שאתה נמנה בין אלה שאוהבים תוכניות ריאלטי וייתכן שאתה נמנה בין אלה שמנסים להימנע מסוג זה של תוכניות. כך או כך מדובר במגנט רייטינג רב עוצמה. אם אתה אוהב לצפות בתוכניות ריאלטי הרי שהטכניקה שאציג כאן בפניך לקידום האתר שלך, תמצא חן בעיניך מאוד, אתה פשוט תאהב את זה! מצד שני אם אתה בין אלה שלא מתים על הז'אנר הטלוויזיוני הזה, אז אני רוצה להזכיר לך את הפתגם – אם אתה לא יכול לנצח אותם, תצטרף אליהם. איך אתה יכול לגייס לשירותך את כוחם של תוכניות אלה, ואיך אתה יכול להביא המון גולשים אל האתר שלך ובעצם לכל אתר שתרצה, תוך כדי שימוש בטכניקה הזאת?
ריאלטי לקידום האתר
אני חושב שהדרך הטובה ביותר להסביר את זה, היא באמצעות דוגמה. אני מנהל מספר אתרים. כאשר ערוץ 2 התחיל להריץ שידורי פרומו לתוכנית בשם מאסטר שף, מייד נרתמתי לכתוב על הנושא, הקמתי בלוג שנקרא מאסטר שף – סיקור תוכנית הריאלטי, והתחלתי לכתוב אודות התוכנית ולסקר אותה. מה שבעצם עשיתי היה לכתוב את מה שמרחש בתוכנית, ולהביא את רוח הדברים אל האינטרנט באתר פשוט, וקל לקריאה. התוצאה היתה מפתיעה ביותר - האתר שלי כמעט התפוצץ מרוב גולשים, וזכיתי לאלפי כניסות, די בקלות, אני מוכרח לומר. אנשים חיפשו בגוגל ובין היתר הגיעו אל האתר שלי. עכשיו מתחיל החלק העסיסי של הטכניקה. באתר מאסטר שף, שמתי קישורים אל אתרים אחרים שלי שרציתי לקדם, כך שהפניתי חלק גדול מהגולשים מאתר הריאליטי אל האתר שלי. כך הרווחתי פעמיים, גם כניסות לאתר החדש שאני מסקר, וגם כניסות מסיביות נוספות אל האתרים האחרים.


אתה מבין, תוכנית מאסטר שף חצתה את גבול ה 40% רייטינג. כאשר צופים בתוכנית כלשהי למעלה ממיליון גולשים, תהיה בטוח שהרבה מאוד אנשים יגיעו אל האינטרנט לחפש מידע נוסף בנושא, ותהיה בטוח שהם גם יגיעו אל האתר שלך, כמובן אם אתה תהיה שם. כמויות כאלה מטורפות של כניסות לא חוויתי הרבה זמן, באף אתר אחר שלי. אתה מרגיש את זה בגל אדיר של כניסות בבת אחת, וזה פשוט נהדר. אתה יכול לעשות כמוני ולכתוב סיקור אודות מאסטר שף, אבל אתה יכול לכתוב גם על האח הגדול, כוכב נולד, הישרדות, לרדת בגדול, או כל תוכנית אחרת שסוחפת שובל של רייטינג גדול. אני רוצה לומר לך שאם אתה לא עושה את זה אז אתה מפסיד תנועת גולשים אל האתרים שלך.