עצה טובה למי שרוצה להקים אתר חדש




מתכנן להקים אתר חדש? ייתכן שאתה בשלב איסוף המידע, וכתיבת התכנים עבור האתר שלך. עצה טובה שאני יכול לתת לאתרים חדשים או למי שמעוניין לפתוח בלוג ולהרוויח ממנו כסף - אל תמתינו עד שכל המאמרים וכל התכנים יהיו מוכנים. יש כאלה שמעדיפים להכין הכל מראש, לעיתים הם עובדים במשך חצי שנה, ואין הם מעלים דבר לאינטרנט עד שהם משלימים את כל התכנים ואת כל הפרטים. ההמלצה היא שכאשר כבר יש בידכם מספר מאמרים, תתחילו להקים את האתר שלכם או הבלוג, ולהעלות את התכנים אל האינטרנט.



קידום אתר חדש
במילים אחרות, אל תמתינו עד שהכל יהיה מוכן, כדי לפרסם את האתר שלכם. בשעה שזה לא מומלץ להעלות לאוויר אתר שאין בו שום תכנים בכלל, הרי אתר שיש בו מספר תכנים כבר ניתן להעלות לאוויר ולפרסם אותו. לדוגמה, לא הייתי ממליץ לך להעלות דף יחיד שכתוב בו, האתר בבנייה. גוגל ממש לא אוהב עמודים מהסוג הזה. בעבר זה היה נפוץ, אנשים היו מעלים עמוד אחד וכותבים האתר בבנייה, ובעלי חוש ההומור שביניהם אפילו דאגו להציב תמונה של שיפוצניק שבונה בית. אם התכוונת לעשות את זה – אל תעשה את זה, זה לא יתרום לקידום האתר שלך. מצד שני, העלאת שניים שלושה מאמרים לאתר שלך היא התחלה טובה.



אז מדוע להתחיל ולפרסם את האתר לאוויר כבר בשלב מוקדם, ולא להמתין עד שכל התכנים יהיו מוכנים? הסיבה היא שאחד הפקטורים בגוגל הוא ותק, כלומר כאשר האתר שלכם צובר זמן, והופך להיות ותיק יותר, גוגל מתייחס אליו יותר ברצינות. אתם יכולים לומר שזה מוזר, ותק נשמע כמו מונח הסתדרותי ישן שאבד עליו הכלח. הרי אפשר להכין תכנים נפלאים מראש, במשך שנה שלמה, ולהעלות בבת אחת אתר מאוד מושקע. עד כמה שההצהרה הזאת עשויה להיות נכונה, הרי שעדיין יש הגיון במה שגוגל עושה. המטרה של מנוע החיפוש היא לספק לגולשים אתרים אמינים שיהיו שם גם מחר, ואתר שנמצא באוויר זמן רב, מוכיח רצינות, ומראה שבעלי האתר אינם מתכוונים להתייאש ולסגור אחרי חודש או חודשיים. הרצינות שהאתר שלך מראה באה גם לידי ביטוי בעדכונים התכופים שאתה מעדכן את האתר, והתכנים החדשים שאתה מעלה, בתדירות גבוהה.