עצות לקידום האתר שלך בחינם

קידום האתר בחינם
קידום אתר אינטרנט היא משימה לא פשוטה, אפילו לא עבור מקדמי אתרים מקצועיים. במאמר זה אציג את הדברים הבסיסיים שאתה צריך לדעת. מהי אופטימיזציה של מנועי חיפוש? - כאשר משתמש מחפש באינטרנט משהו שקשור לאתר האינטרנט שלך, אתה מעוניין שאתר האינטרנט שלך יופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש, נכון? בהחלט. אך כיצד ניתן להגיע לחלק העליון של תוצאות החיפוש? להלן כמה עצות פשוטות.


אתה צריך להיכנס לראש של הגולשים, ולחשוב איך הגולש מחפש ובאילו מילות מפתח הוא משתמש בחיפוש שלו בגוגל כדי להגיע למידע שהוא מחפש. אם האתר שלך הוא על עשיית כסף באינטרנט, אתה תרצה שמי שמחפש למשל ביטויים כמו – איך להרוויח כסף מהאינטרנט – יגיע לאתר שלך. לכן כאשר אתה כותב את התכנים לאתר שלך, יש חשיבות לבחירת המילים והביטויים. אם למשל כתבת מאמר שבו משולב המשפט - אני אלמד אותך איך להרוויח כסף באינטרנט, אז כאשר מישהו יבצע חיפוש למחרוזת המילים הזאת, יש סיכוי גדול שמנועי החיפוש יעלו בתוצאות את האתר שלך במיקום גבוה, וזאת מכיוון שמטרת מנועי החיפוש היא לתת לגולש תוצאות ממוקדות ככל האפשר.



אתה צריך לקחת בחשבון שגם אתרים אחרים עושים את אותו הדבר ובוחרים להם מונח מסוים שאותו הם מטמיעים בתוך התכנים שלהם מספר פעמים, שכאשר מישהו יחפש את המונח הספציפי הזה, הם יעלו גבוהה בתוצאות החיפוש. מנועי חיפוש אוהבים תוכן ואוהבים תוכן רלוונטי, לכן אם אתה מתכנן באתר שלך מצגות מפוארות ופלאשים ונוצצים שיגזלו את מרבית המקום באתר, שכח מזה. מוטב אתר פשוט וממוקד מאשר אתר צעקני ולא יעיל.



אל תשכח את מנועי החיפוש האחרים. אמנם נכון שמרבית התנועה לאתר מגיעה מגוגל, אבל אל תשכח שקיימים מנועי חיפוש נוספים. Yahoo למשל הוא מנוע חיפוש שמכניס לי לאתר מאות גולשים מדי שבוע, לכן כדאי גם להתייחס למנוע חיפוש זה, ולרשום את האתר שלך גם ביאהו. כתוב בגוגל את מילות החיפוש – ותקבל תוצאות רלוונטיות שיסבירו לך כיצד לעשות זה, וכדאי שתעשה את זה כי זה יגדיל את התנועה לאתר שלך.