קידום האתר - התוכן הוא המלך



האם קיים קשר כלשהו בין תוכן האתר לבין קידום אתרים? ובכן, התשובה היא שקיים קשר ישיר בין השניים. האם שמעת אי פעם את המושג – התוכן הוא המלך? יש הרבה מן האמת בהצהרה הזאת. הגולשים לא פוקדים את האתר שלך בגלל המצגות המרשימות או עיצוב הפלש הגרנדיוזי. בסופו של דבר הגולשים מגיעים אל האתר שלך מכיוון שהתוכן מעניין אותם. אלה הם המילים והמשפטים שמעבירים את האינפורמציה בה הם מתעניינים. כיום מנועי החיפוש מייחסים חשיבות רבה לעדכון התכנים באתר. אתר סטטי שאינו משתנה לאורך זמן, ולא עולים בו תכנים חדשים, מסכן את עצמו בצניחה מטה בתוצאות החיפוש. לעומת זאת אתר שמתעדכן בתדירות גבוהה, עשוי לשפר את מצבו באופן ניכר. על כן האסטרטגיה שאתה צריך לנקוט בכל מה שקשור לעדכונים באתר היא לקבוע לך פרקי זמן לעדכונים. יש כאלה שקובעים לעדכן את האתר בתוכן חדש ורענן פעם בשבוע, ויש כאלה שבוחרים לעשות זאת פעם בשבועיים, ואפילו פעם בחודש. ההמלצה שלי היא שבתחילת הדרך, כאשר האתר שלך פחות מבן שנה, להמשיך ולעדכן אותו לפחות אחת לשבוע. לאחר שהאתר כבר קיבל נפח וצבר תאוצה, ויש בו הרבה מאוד תכנים (אם אתה מעדכן פעם בשבוע, אז כנראה שהאתר כבר אמור להכיל יותר מ 50 עמודי תוכן) ניתן להאט את קצב העדכונים בין פעם לפעמיים בשבוע. זוהי האסטרטגיה שאני נוקט בה, ואם אתה רוצה אתה מוזמן לאמץ אותה בעצמך.
שימוש בתוכן לקידום האתר
דבר נוסף, חשוב שהתוכן באתר שלך יהיה ייחודי, מכיוון שאתרים שמכילים בתוכם תוכן שאינו מקורי מאבדים הרבה מאוד נקודות בגוגל. אז אם אתה מבצע קידום באמצעות קמפיין של שליחת מאמרים לאתרי מאמרים, עליך להקפיד לשלוח גרסה חדשה של התוכן. אל תיקח תוכן מהאתר שלך כפי שהוא, ותשלח אותו לאתרי מאמרים. מה כן לעשות? קודם תשנה אותו קצת, תנסח אותו מחדש, שנה את הכותרת של המאמר, כך שכאשר מאמרים שלך יוצגו באתרי מאמרים, הם לא יהיו זהים לתכנים באתר שלך. הרי אתה לא מעוניין לפגוע באתר שלך, מלכתחילה אתה שולח מאמרים לאתרים כדי לקדם את האתר שלך, ובוודאי שאינך רוצה את התוצאה ההפוכה. אז שים לב שזה לא יהפוך לחרב פיפיות. ככלל אצבע אל תשלח את התכנים מהאתר שלך כפי שהם לאתרי מאמרים. תמיד ערוך אותם קודם. עכשיו את הגרסה החדשה הערוכה, אתה יכול לשגר לכמה אתרי מאמרים שאתה רוצה. זכור, שמילות המפתח הן חלק מהתוכן שלך באתר, והן צריכות להשתלב באופן חלק וטבעי בתוך התכנים. מילות המפתח הן הביטויים שהגולש יכתוב בשורת החיפוש של גוגל כאשר הוא יתעניין בסוג המידע שהאתר שלך מציע. אלה הן מילים שמתארות באופן מדויק, ומאפיינות באופן מדויק את המהות של האתר שלך. אפשר גם לומר על מילות מפתח או ביטויי מפתח שהם התמצית של הרעיון שהאתר שלך מעביר.

אם יש לך למשל אתר כלכלי שמלמד אודות שיטות לסחור במטבע חוץ ולהרוויח מזה כסף, הרי שהתמצית של האתר שלך – אם ננסה לסכם את הכל בשתי מילים – הוא, מסחר בדולר, או מסחר בניירות ערך. אתה מבין, מילות המפתח שלך נגזרות מתוך תמצית המהות של האתר שלך, וזוהי הדרך להסתכל על מילות המפתח.
אל תכניס מילות מפתח שאינן  משקפות את מהות האתר שלך ,רק בגלל שאלה מילות מפתח פופולריות.