אסטרטגיות למשיכת גולשים אל האתר


קיימות אסטרטגיות רבות למשיכת גולשים אל האתר או הבלוג שלך. כאשר תעשה המאמצים הנכונים, אז די מהר אתה תגלה שהם נושאים פרי, ואכן אנשים מגיעים אל הבלוג מגיעים אל האתר, מגלים אותו, מוצאים בו עניין ואף חוזרים אליו.
לכל אתר או בלוג מצליח היתה נקודה של פריצת דרך, זה לא שברגע אחד כל הסכרים נפרצו ומאות אלפי גולשים גדשו את האתר, אלא שזה התחיל בתהליך איטי וממושך, אשר בנקודה מסוימת תפס כזאת תאוצה וכזה מומנטום, שהגולשים לא הפסיקו להגיע.
כאשר אתה יודע לעשות את זה, נפתחים בפניך עולמות חדשים. אני רואה את זה כל יום, פתאום אנשים רוצים לדבר איתי, פתאום אנשים מבקשים ממני עצה, ואני מסייע לאחרים להזניק את הבלוגים שלהם גבוה בתוצאות החיפוש. אני מסייע להם לפעמים בעצה קטנה, שמשנה עבורם את התמונה כולה. אני לא אומר את זה כדי להשתחצן, וזה בוודאי לא מגיע מראווה, אלא מתוך עובדות. אלה הן עובדות החיים, כל דבר שאתה יודע לעשות היטב, אתה יכול להגדיל אותו ולהרחיב את המעגל שלו, על ידי כך שתעזור לאחרים לעשות בדיוק אותו הדבר. הרי הידע שלך כבר קיים, אתה לא צריך לעשות מאמץ מיוחד כדי להוסיף תועלת עבור מישהו אחר.
אם למשל יש לך את הניסיון לקדם אתר, יש לך את הידע, יש לך את היכולת, ועם זה אתה יכול להגיע רחוק. לכן אני תמיד אומר שאל תגביל את הידע שלך ליישום אך ורק על האתרים והבלוגים שלך, תגדיל את הטווח, אתה תצא מזה נשכר, ותרוויח לא מעט. לאמיתו של דבר אתה תגדיל את הרווחים שלך ותעשה ערימות של כסף. ככה בעצם עושים את זה מאות אלפי אנשים מכל רחבי העולם.
ניתן להביא גולשים אל האתר שלך בחינם דרך פייסבוק, דרך טוויטר, דרך יוטיוב, דרך כתיבת בלוגים, ודרך הפצת מאמרים לאתרים המיועדים לכך. אבל כמו שפעם מישהו כבר אמר, ואפילו כתב על זה ספר, זה לא רק מה עושים, זה איך עושים. כל אחת מהדרכים הללו היא תורה בפני עצמה, כל אחד מהמקורות הללו יכול להביא הרבה מאוד גולשים לאתר, אם עושים את זה נכון. וזה בעצם הסוד, זה הידע שלך והניסיון שלך שבא לידי ביטוי. אתה יכול לקרוא וללקט את הניסיון שלי, וללמוד מזה לא מעט.