קידום הבלוג באמצעות ידע ספציפי


בוודאי שמעת בעבר את שלוש המילים החכמות, ידע הוא כוח. ואכן ידע ספציפי הוא כוח, כאשר עושים בו שימוש נכון. ככל הנוגע לקידום הבלוג שלך, עליך לדעת איך אנשים מגיעים אליו. מה הקלידו במנוע החיפוש, אנשים שהגיעו אל הבלוג, באיזה ביטויים הם עשו שימוש? למרבה המזל, בלוגר מספק את האינפורמציה הזאת, ואתה יכול לראות את המידע הזה מתוך חשבון הבלוגר שלך.
קידום הבלוג - ידע
 לאחר ההתחברות לבלוגר, מתוך חלון מרכז השליטה, עבור אל נתונים סטטיסטיים, עכשיו עבור על מקורות תנועה, לאחר שתגלול מטה, תגלה את הביטויים בהם עשו גולשים שימוש בשעה שהגיעו אל הבלוג שלך. אתה תמצא שם מידע ששווה זהב, כי אפשר לראות מהו הביטוי המרכזי שממנו הגיעו הכי הרבה גולשים, וזה אכן מסודר לפי סדר יורד מהפופולרי ביותר כלפי מטה.
מדוע זה חשוב לדעת אילו ביטויים אנשים חיפשו כאשר הם הגיעו אל הבלוג שלך? אחת השיטות שבה אני אוהב לנקוט כדי לקדם עוד יותר ולדחוף קדימה את התוצאות של הבלוגים שלי במנועי החיפוש היא באמצעות בדיקה פשוטה. אני מסתכל בבלוגר ומגלה מהן מילות המפתח שאנשים חיפשו. עכשיו, אני לוקח את מילות המפתח הללו ומקליד אותם בגוגל על מנת להבין באיזה מיקום נמצא הבלוג שלי בתוצאות בחיפוש הספציפי הזה. הדבר הבא שאני עושה הוא לכתוב שני מאמרים נוספים באותו הנושא. הכותרת שונה, אבל מילות המפתח שאותן אני הופך להיפרטסקט, כלומר ללינקים מצביעים מתוך המאמרים הללו, אל המאמר שאותו אני רוצה לדחוף קדימה בתוצאות גוגל.
לדוגמה, אם יש לי בלוג ברכות ואיחולים, ואני רואה שבאותו השבוע הגיעו הרבה מאוד גולשים אל הבלוג שלי כתוצאה מחיפוש המונח, ברכות ליום הולדת, אז אני הולך לכתוב עוד כמה ברכות. למשל, ברכות ליום הולדת לחבר טוב, ברכות ליום הולדת לאחותי. ומתוכם אני אוציא לינק עוגן שכולל את  מילות המפתח, ברכות ליום הולדת, אשר יצביע אל הפוסט שאותו אני מקדם. זה מראה למנועי החיפוש שהעמוד הזה חשוב, כי עמודים אחרים מצביעים אליו, והפעולה הזאת עשויה לשפר את התוצאות שלו.
אני עושה את הבדיקה הזאת בכל שבוע, ומתייחס לחיפוש הפופולרי ביותר שממנו הגיעו אל הבלוג שלי, כך אתה יכול להשביח עוד יותר את התוצאה הזאת, ולחזק אותה, בשעה שאת מוסיף עוד תכנים לבלוג שלך ומעשיר אותו בתוכן נוסף.