שיטה יוצאת מן הכלל להביא גולשים לאתר

כאשר אתה כותב תכנים עשירים במילות מפתח אתה מושך תנועת גולשים על פי מילות המפתח הללו. כמובן שיש תלות במיקום של האתר או הבלוג שלך בתוצאות החיפוש. השיטה הבאה שאני רוצה להציג בפניך להביא גולשים אל האתר נקראת אסטרטגיית העונתיות. תמיד תחשוב על זווית אקטואלית לאתר שלך. אם לדוגמה האתר שלך עוסק במצלמות, אז הרי בתקופת החגים זה יהיה חכם לפרסם פוסט בנוסח, מתנה נהדרת לחג – מצלמה. מדוע? כי בתקופה זו אנשים רבים מחפשים מתנות לחגים. אם מתקרב ראש השנה, אז אתה יכול לכתוב מתנה נפלאה לראש השנה. בתקופות אלה הווליום של החיפושים מסוג זה נוסק לשחקים, ואתה עשוי לקבל תנועת גולשים אינטנסיבית. אמנם מדובר בפרק זמן קצר, שבו אתה עשוי לקבל זרם אדיר של כניסות לאתר שלך, אבל זה בהחלט שווה את המאמץ.
תכנים עונתיים למשיכת גולשים
הטריק הוא לא להמתין לרגע האחרון אלא לפרסם את הפוסטים האקטואליים הללו לפחות שבועיים ואף רצוי יותר, לפני המועד, וזאת על מנת שהסורקים של מנועי החיפוש יספיקו להגיע לאתר ולכלול את הפוסט הזה בתוצאות החיפוש. רצוי לכתוב יותר מפוסט אחד בנושא, כך שתהיה לך סדרה של תכנים, כאשר שניים או שלושה פוסטים יצביעו במילות מפתח ובעוגן אל פוסט אחד, על מנת להעלות את הדירוג שלו בעיני מנועי החיפוש. קח את המאמר הטוב ביותר בעיניך, וקבע שהוא הראשי, שאר המאמרים יקשרו לינק אליו.
השימוש באסטרטגיה זו עשויה להקפיץ באופן ניכר את מספר הגולשים שיגיעו לאתר שלך בפרק זמן ספציפי. אפילו שמדובר בגל של כניסות המוגבל בזמן ולא קבוע לאורך השנה כולה, הרי שזה שווה לך לעשות את האקסטרה מאמץ הזה. תחשוב על זה לרגע, אם תצליח ליצור שבעה שמונה או עשרה פיקים עונתיים כאלה במשך השנה, הרי שכמעט מדי חודש תיהנה מתנועת גולשים כתוצאה מאסטרטגיה זו.
היתרון הגדול בכתיבת תכנים עונתיים מסוג זה הוא שאתה מרוויח כניסות לאתר או לבלוג, באותה השנה, אבל אתה מרוויח כניסות נוספות גם בשנים הבאות כמעט מבלי לעשות דבר, מכיוון שמנועי החיפוש כבר אינדקסו את המידע הזה, ואתה נהנה ממנו לאורך השנים הבאות.