איך לקדם את האתר עם מילות מפתח זנב ארוך


אני מניח שיצא לך לשמוע את המונח הזנב הארוך של מילות המפתח. ההערכה היא שלפחות 70% מהתנועה של אתר ממוצע או של בלוג ממוצע, מגיעה דווקא דרך חיפושי זנב ארוך, ולא חיפושים של מילות המפתח הברורות מאליהן.  אנשים נוטים לבצע חיפושים בשלל דרכים, ולכתוב כל מיני מונחים נפתלים וארוכים. אם לדוגמה יש לך אתר שעוסק בנושא של איך לעשות כסף, אז זה ברור שאתה מעוניין להופיע גבוה בתוצאות החיפוש כאשר מישהו מבצע חיפוש לביטוי, איך לעשות כסף, אבל יהיו אלפי חיפושים אחרים שאינם כוללים כלל את הביטוי הזה. אנשים יכולים לחפש לדוגמה משהו כמו, איך להרוויח אלף דולר דרך עבודה מהבית הפרטי שלי. או, השיטה הטובה ביותר לעשות כסף דרך רשת האינטרנט.
הזנב הארוך של מילות המפתח
אבל כיצד אתה יכול לדעת מהן מילות זנב ארוך הרלוונטיות לבלוג שלך או לאתר שלך? יש כמה דרכים לעשות את זה. אתה יכול לקרוא טקסטים רלוונטיים מאתרים אחרים בתחום, ולראות אם ישנם ביטויים ארוכים מתאימים לתחום. כאשר אתה מוצא ביטוי כזה שכולל ארבע חמש מילים ויותר כתוב אותו בקובץ ייעודי. לאחר מכן כתוב פוסט שהכותרת שלו כוללת ברובה את הביטוי הזה. המאמר הזה צריך לכלול את הביטוי זנב ארוך כביטוי העיקרי.
ישנן מילים שאפשר להוסיף אותן כמעט לכל ביטוי מפתח כדי להרחיב אותו ולהפוך אותו לזנב ארוך. לדוגמה, המילה חדש. ומתוך זה ניתן להוציא את הביטויים,  "דרך חדשה לעשות כסף." או  "שיטה חדשה ליצור הכנסה נוספת." באותו האופן ניתן להוסיף מילות תיאור אחרות, כמו מהפכנית, מעולה,טובה, יוצאת מן הכלל, מצויינת, מהממת, מדהימה, אמינה, חוקית, חסרת פשרות, מוצלחת, וכדומה.
באופן זה אתה יכול ליצור מאות עמודי אינטרנט הכוללים תכנים מסוג זנב ארוך. מה טוב בשיטה הזאת? זוהי שיטה עוקפת תחרות. בשעה שהתחרות אודות מילות המפתח הראשיות, עזה מאוד, הרי שבשיטה זו ניתן למשוך תנועת גולשים מחיפושים שונים, שהתחרות אודותיהם קטנה מאוד. באופן זה אפילו אתר חדש יכול להתחיל לקבל תנועת גולשים מתונה. יחד עם זאת שים לב שתמיד אתה מספק תכנים איכותיים, ואל תכתוב באופן מלאכותי רק כדי להשיג את מילות המפתח ארוכות הזנב. בסופו של דבר המאמץ משתלם.
דרך טובה להשיג תוכן בנוסח זנב ארוך היא לאפשר תגובות בבלוג שלך. כאשר גולשים מוסיפים תגובה הם בעצם מוסיפים תוכן למאמר. אם מאמר של 400 מילים, קיבל 40 תגובות, שכל אחת מהן בממוצע מכילה כ 20 מילים, הרי שהרווחת תוכן נוסף בהיקף של 800 מילים  שנכתב על ידי הגולשים. זהו תוכן חינם שלא היית צריך לשלם עבורו. מה שכן עליך לעשות הוא לסקור את התגובות לפני שאתה מאשר אותם, על מנת לאפשר תוכן איכותי.