איך לקבל לינק חד צדדי מאתר PR9


ידוע שלינקים נכנסים מוסיפים ערך לאתר שלך. ככל שהאתר שמקשר אל האתר שלך בעל דירוג גבוה יותר מבחינת PR, כך יש ערך רב יותר ללינק הזה. כמובן שיש פקטורים נוספים כמו מילות מפתח רלוונטיות ועוד,  יחד עם זאת לינק חד צדדי מאתר בעל פייג' ראנק גבוה עשוי להועיל לאתר שלך להתקדם בתוצאות החיפוש.
היום אני רוצה לדבר על אתר מעולה בעל PR9 שאתה יכול כבר תוך כמה דקות לקבל ממנו את הקישור המיוחל. קל לעשות את זה, וזה פשוט, ואתה לא צריך לבקש מאף אחד שיקשר אל האתר או הבלוג שלך, מכיוון שאתה עושה את זה בעצמך. אנו מדברים כאן על אתר לינקדאין. לינקדאין היא רשת חברתית, אך שונה במהותה מפייסבוק, מכיוון שמדובר ברשת עסקית ומקצועית, הכוללת יותר מ 150  מיליון חברים רשומים. מעבר לרווח המיידי של קידום האתר שלך, אתה יכול לעשות שימוש ברשת זו על מנת לשאול מומחים מגוון שאלות, להעמיק את הידע שלך, ואף לחלוק בידע שלך עם אחרים. רשת זו מובנית במספר שפות, כישראלים אנו נעשה שימוש בגרסה האנגלית.
לקבל לינק חד צדדי - לינקדאין
ראשית הירשם לאתר ומלא את כל הפרטים הנחוצים. לאחר מכן היכנס בתפריט פרופיל ומלא את הקישור של האתר שלך. לאחר מכן גלוש אל קטגורית -  Edit Public Profile Setting וסמן שאתה מעוניין שעמוד האינטרנט יהיה זמין בפרופיל הציבורי שלך. שים לב שאתה יכול לקשר ליותר מאתר אחד או בלוג אחד, כך שאם יש ברשותך מספר אתרים או מספר בלוגים, אתה יכול לקשר עד שלושה.
בלינקדאין אתה יכול לפרסם פוסטים קצרים עם לינקים נכנסים ישירות אל פוסטים ספציפיים בבלוג שלך, וכך להגדיל את תנועת הגולשים אל הבלוג. דבר נוסף שאולי תרצה לעשות הוא לשלב את טוויטר בתוך לינקדאין. על מנת לקשר את טוויטר ללינקדאין פעל כך: תחת החשבון שלך היכנס ל Settings – ומשם אל תפריט manage your twitter setting מהחלון הזה תהיה מסוגל לבצע אינטגרציה של חשבון הטוויטר שלך, כך שתוכל בקלות רבה לשתף את המידע מלינדקאין ישירות אל טוויטר. זוהי אופציה טובה מאוד מכיוון שהיא מגדילה את התפוצה של התכנים שלך, ומאפשרת לאנשים רבים יותר להיחשף אליהם.