איך לקבל תנועת גולשים מאתרי סימניות


אם טרם שמעת את המונח אתרי סימניות, כדאי מאוד שתמשיך לקרוא בעיון כל מילה. ידוע שאחד הפקטורים המשמעותיים ביותר בקידום אתרים הוא השגת לינקים נכנסים אל עמודי התוכן שלך. אבל שים לב שעליך לקשר לא רק אל העמוד הראשי, אלא אף אל עמודים פנימיים, זה יגדיל באופן משמעותי את עוצמתו של הבלוג שלך או האתר שלך בעיני מנועי החיפוש.
הדרך הקלה ביותר להשיג לינקים נכנסים היא באמצעות אתרי סימניות. אל תדאג  בעוד רגע אתן לך רשימת כתובות מסודרת של אתרי סימניות כך שתוכל לעשות בה שימוש מייד לאחר שתסיים לקרוא את המאמר הזה. בפעם הראשונה שאתה שולח מאמר או פוסט כלשהו מתוך הבלוג שלך לאתר סימניות כלשהו, עליך לבצע תהליך קצר של הרשמה לאתר. אבל מדובר בתהליך חד פעמי, ובפעמים הבאות אתה פשוט מתחבר עם שם המשתמש והסיסמה, ושולח את המאמר אל אתרי הסימניות. אתה יכול לשלוח את הלינקים שלך למאמרים, לסרטוני וידאו ומסמכים ברשת. כך אתה מגדיל את ערכם של המאמרים הללו בעיני מנועי החיפוש.
כאשר תהליך זה מתבצע לאורך זמן, הדבר עשוי להשיג עבור הבלוג שלך מאות לינקים נכנסים, אשר לטווח הארוך ישפרו את מצבו של הבלוג שלך בדירוג האתרים של מנועי החיפוש. להלן 12 אתרי סימניות, כך שאתה יכול בעבור כל מאמר לקבל שנים עשר לינקים נכנסים, וזה דבר מעולה.
http://www.tapuz.co.il/Hit
http://www.narg.co.il
http://www.medargim.co.il
http://www.stips.co.il/asklist.asp
http://v.2net.co.il
http://www.linkithot.com
http://www.hazarkor.co.il
http://www.thing.co.il
http://www.insart.co.il
http://www.linkz.co.il
http://www.virality.co.il
http://www.grabber.co.il