איך לינקים שבורים משפיעים על דירוג הבלוג שלך


כאשר אתה בונה בלוג, או אתר אינטרנט אתה לא יכול להיות אי בודד בתוך עולם שוקק חיים. במילים אחרות, על מנת שהבלוג שלך ייראה בעיני מנועי החיפוש בעל ערך, אחד הדברים שאתה צריך לעשות הוא לדאוג לכך שהבלוג שלך יהיה חלק ממרקם שלם של אתרים ובלוגים. אל תחשוש לקשר אל מקורות אחרים, בלוגים אחרים, ואתרים אחרים שנותנים מידע נוסף בתחום בו הבלוג שלך עוסק.
ייתכן שבחלק מהתכנים שלך אתה מזכיר אתרים אחרים, אם כן, אז שים לינק אל האתרים הללו. זה חשוב להופיע בעיני מנועי החיפוש כמקור מידע טוב, כזה שיודע לקשר למקורות טובים אחרים כאשר זה נחוץ. אתה תשים לב שכאשר אתה עושה את זה הדירוג שלך עשוי להשתפר.
יחד עם זאת עליך לשים לב תמיד שאתה אכן מקשר לאתרים טובים בעלי ערך, כאלה שממילא מדורגים גבוה, ומנועי החיפוש מחזיקים מהם. דבר שני חשוב לא פחות הוא לוודא מדי פעם, נאמר פעם בחודש שכל הלינקים שיוצאים מהאתר שלך או הבלוג שלך, אכן מובילים ליעדם, ואינם לינקים שבורים. מה זה לינק שבור? כאשר הגולש מגיע אל עמוד שהוסר, או שכבר לא קיים. האינטרנט הוא מרחב דינמי ומשתנה, ייתכן שלינקים מסויימים שעובדים היום, לא יעבדו מחר, לכן עליך לבצע תחזוקה שוטפת מדי  פעם ללינקים היוצאים שלך.
לינקים שבורים
לינקים שבורים לאורך זמן עלולים לפגוע בדירוג האתר שלך.  מדוע? ראשית מכיוון שזה פוגע בחוויות המשתמש, שזה אחד הפקטורים בעת חישוב הדירוג של האתר שלך. גוגל רוצים לדעת שהמשתמשים באתר שלך מקבלים את המידע הטוב ביותר, ואינם מובלים אל עמודים ריקים שהוסרו. הדבר השני הוא שאם לינק שבור מופיע לאורך פרק זמן ארוך, זה נראה כאילו האתר לא מתוחזק היטב, ואינו מתעדכן.
קבע לעצמך נוהל תחזוקת אתר / בלוג מסודר. אתה יכול להחליט שפעם בחודש תבצע בדיקה של כל הלינקים היוצאים, או אפילו בדיקה של פעם בחודשיים, אבל זה דבר שאתה חייב לבצע, אם אתה לא רוצה שהדירוג של האתר או הבלוג שלך יתדרדר ויירד בדירוג.