איך להביא גולשים לבלוג באמצעות scribd



היום אני רוצה ללמד אותך כיצד אתה יכול להגדיל את נפח התנועה של הבלוג שלך באמצעות אתר Scribd. כאשר אתה רוצה לקדם את הבלוג שלך, ולמשוך אליו יותר ויותר גולשים, כדאי לעשות שימוש גם בשיטה זו, ולהוסיף אותה לארסנל שלך.
קידום הבלוג באמצעות scribd
Scribd הוא אתר שיתוף קבצים חוקי, וכל אחד שיש לו מאמר או מצגת שכתב בעצמו או שיש לו את הזכויות עליהם, יכול לפרסם אותם באתר. מה שאתה יכול לעשות הוא לדגום 10 מאמרים מתוך פוסטים שכבר פרסמת בבלוג שלך, להמיר אותם כל אחד בנפרד, לקובץ  PDF. כלול בתוך המאמרים הללו לינק אל האתר שלך, וצרף את מילות המפתח.
בפעם הראשונה שאתה מגיע לאתר Scribd עליך להירשם לאתר, אחר כך אתה יכול להתחיל ולהעלות תכנים הכוללים את הלינק אל הבלוג שלך. כאשר אתה עושה זאת אתה מרוויח פעמיים. פעם אחת אתה מרוויח לינקים נכנסים מתוך אתר זה, שהוא אתר בעל PR גבוה, היישר אל הבלוג שלך. דבר התורם לקידום האתר שלך במנועי החיפוש. פעם שנייה אתה מרוויח מזה שאנשים בפועל שיגיעו לתכנים הללו, יוכלו דרכם להגיע אל הבלוג שלך באמצעות הלינק שאתה כולל בתוך המסמך. אתר Scribd הינו אתר מאוד פופולרי מאוד וזוכה לתנועת גולשים חזקה מאוד, כך שכאשר אתה מפרסם לעולם את התכנים שלך באמצעות אתר זה, אתה זוכה לגולשים שייתכן שבנסיבות אחרות, כלל לא היו מגיעים אל התכנים שלך.
אני מייד אציג את שיטת העבודה שלי, ואתה יכול לעשות אותו הדבר. אני ממליץ להקים תיקייה במחשב שלך שנקראת Scribd שם תשמור את כל התכנים המאמרים והתמונות שאתה מעוניין להעלות לאתר זה. על מנת לקבל במיידית לינק נכנס אל כתובת הבלוג הראשית שלך, בקטגורית הפרופיל, כלול לינק את הבלוג שלך. הנה כבר הרווחת לינק נכנס.
השלב הבא הוא להעתיק כל מאמר אל תוך קובץ אופן אופיס. אם עדיין לא מותקן אצלך אופן אופיס במחשב אתה יכול לבצע התקנה. מדובר בתוכנה חינמית.
בכל מסמך, רד למטה שלושה או ארבעה אנטרים, וצור טבלה הכוללת שתי עמודות ושורה אחת. בעת יצירת הטבלה נקה את תיבת הבחירה  "גבול "
בחלק השמאלי נציב צילום מסך של הבלוג אותו אנו מקדמים. בחלק הימני נכלול תיאור שיניע את הגולש לפעולה. אם המאמר מדבר על עשיית כסף, אז ניתן לכתוב משהו כמו, גלה שיטות נוספות ומדהימות לעשות כסף, ולהוסיף את הלינק אל הבלוג שלנו. כעת נשמור את הקובץ כ pdf.
השלב הבא הוא להעלות את מסמכי התוכן שלנו לאתר Scribd. לוחצים על Upload ובוחרים בקובץ הרצוי, ולאחר מכן לוחצים על Upload Docs. בחר בקטגוריה מתוך הרשימה הנגללת, ומלא מילות מפתח, ותיאור. שים לב שבשדה מילות המפתח אתה יכול לרשום עשרות ביטויים כל עוד הם רלוונטיים למאמר. לחץ על Save Changes והמסמך שלך יעלה חי אל האתר.
לאתר שהמסמך באתר מה שאני מציע לך לעשות הוא לרשום אותו באתרי סימניות, כדי למשוך אליו גולשים, וגם לתת לו ערך מוסף בעיני מנועי החיפוש.