שיטה ליצירת תנועת גולשים גדולה ובחינם


ברוכים הבאים לתנועת גולשים אדירה בחינם ובתקציב אפסי. אני רוצה להראות לך טכניקה חיונית שאתה יכול להשתמש בה כדי להגדיל את תנועת הגולשים אל האתר שלך מבלי להשקיע את החסכונות שלך בשיטות יקרות כדי למשוך גולשים. אתה לא חייב להשקיע כסף בתוכניות פרסום יקרות. הטכניקה הזאת כל כך בעלת עוצמה, שזה יעזור לך ליצור כך כך הרבה תנועה לאתר, עד כדי כך שאתה לרגע אחד כבר תחשוב שאתה משווק אינטרנט מומחה. מדוע השיטה הזאת עובדת? אני בוודאי לא פוסל שיטות פרסום בתשלום, ואני חושב שיש להם מקום. אך עבור האדם שעושה את צעדיו הראשונים באינטרנט, ורוצה להתחיל ליצור לעצמו מקור הכנסה רווחי, יתאימו מאוד השיטות בחינם. אדם שמרוויח אלף דולר בחודש באמצעות האינטרנט, לא תהיה לו בעיה להשקיע עוד חמש מאות דולר בפרסום על מנת לחולל הכנסות אפילו עוד יותר גדולות ולהכפיל את הרווחים שלו לסכום של אלפיים דולר בחודש. המפתח הוא עבור כל מי שרק מתחיל לשתול את הזרעים בקרקע הפורייה של האינטרנט, ועבור מי שמתכוון ליצור לו הכנסה נוספת באמצעות האינטרנט. מבחינתי, זה עדיף על לפתוח חנות בעיר, להשקיע דמי שכירות באלפי שקלים, ולשבת ולחכות ללקוחות שייכנסו לחנות. אז בואו נפיק תועלת מהכוח של העסק המהיר והזול ביותר בעולם.


שיווק ויראלי - מדוע שיווק ויראלי הוא בעל עוצמה רבה. האם חלית אי פעם בשפעת? זה הכול מתחיל באחד מהמשפחה שנדבק מחבר או מישהו שהוא שהה בקרבתו בבית ספר או בגן, הווירוס מגיע הביתה וכל המשפחה נדבקת. כך עובד שיווק ויראלי – כאשר יש לך את הכלים הנכונים למשוך תנועת גולשים אל האתר שלך, הרווחים שלך יהיו בלתי ניתנים לעצירה. הנה כמה דברים שתצטרך על מנת להשלים את המשימה הזאת, ולקדם את האתר שלך.



מוצר דיגיטלי משלך. מה זה אומר? אם אתה בעל אתר או שיש לך בלוג, אתה יכול לקחת תכנים מוכנים מתוך הבלוג שלך ולערוך אותם לספר דיגיטלי בפורמט של PDF. כל מה שעליך לעשות הוא ליצור קובץ וורד עם התכנים לערוך אותו בצורה של ספר קצר או דו''ח, ואחר כך להמיר אותו לקובץ פי די אף. אני מניח שראית דוגמאות לספרים מסוג זה, הם נמצאים באינטרנט בכל מקום, ואפשר להוריד אותם בחינם. מה שהספרים הללו מכילים בתוכם הוא את הפרסום שלך, וזה הוא פרסום בחינם. אתה יכול לשים קישורים אל האתרים שלך וכך לזכות בפרסום חינם, ואתה אפילו יכול לשים קישורים למוצרים ושירותים שאתה מקדם. היתרון הגדול הוא שכל הפרסום הזה, הוא פרסום חינם.



ראשית, חשוב שהמוצר שלך יהיה בעל ערך. אם תעביר מוצר שאין בו תכנים מעניינים, או מוצר שהוא סתם אוסף של דברים שכתבת, בלי קשר ביניהם, סביר שאנשים לא יאהבו את זה, ולא יעבירו הלאה לחברים שלהם. מצד שני אם המוצר שלך בעל ערך אמיתי, והוא מעביר מידע חשוב מעניין ומרתק, הרי שהמוצר יעבור בקלות ובמהירות בין אנשים. הם יעבירו את זה דרך פייסבוק, ודרך האימייל, ומהר מאוד המסרים השיווקיים שלך יהיו ברשותם של אלפי אנשים.



אם החלטת לצאת בקמפיין שיווק ויראלי, אתה בוודאי תוהה איך להתחיל, וממה להתחיל. לאחר שיצרת את הספר הדיגיטלי, ושמת בו את הפרסום שלך לאתר האינטרנט שלך ולמוצרים שאותם אתה מקדם, עליך לחשוב מה יגרום לאנשים לרצות להוריד את המוצר. נכון, זה שהוא מוצע בחינם זאת סיבה טובה, אנשים אוהבים לקבל מוצרים בחינם, יחד עם זאת כדי שיהיה רצון אמיתי לקבל את המוצר, עליך לעצב עטיפה אטרקטיבית למוצר. נכון שאין מדובר בעולם האמיתי והמוצר אינו ספר פיזי, אך עטיפה דיגיטלית שמעבירה את המסר של הספר עשויה להועיל רבות להצלחת הקמפיין הויראלי שאתה עורך. עטיפה אטרקטיבית תמשוך תשומת לב. המפתח הוא לארגן את הקמפיין באופן נכון, מכיוון שברגע שהוא יצא לדרך, כבר אין לך שליטה עליו. מכאן כבר אנשים מתחילים לשלוח באימייל לחברים שלהם, והחברים שלהם, שולחים הלאה לחברים אחרים. המוצר מתגלגל ומגיע להרבה מאוד אנשים תוך זמן קצר מאוד. ואז כל מה שנותר לך לעשות הוא לראות כיצד האתר שלך גואה ממבקרים. האנשים יעבירו את המוצר לתועלת שלהם, ואתה תיהנה מפרסום בחינם. היתרון הוא שאתה יכול ליצור כמה קמפיינים של שיווק ויראלי שאתה רק רוצה, ולהשיק פעם בחודש מוצר נוסף בחינם אשר מכיל את הפרסום לאתר שלך.