החוק שיביא יותר מבקרים אל הבלוג שלך


רוצה לעורר את התעשייה בתחום שלך כך שיסתכלו עליך, שיגיעו לאתר או הבלוג שלך? רוצה שהקולגות שלך יעריכו אותך ואפילו אולי יקשרו לינק אל הבלוג שלך? ישנו חוק שיכול להביא יותר מבקרים אל הבלוג שלך. כל זה מבוסס על משפט שטומן בחובו אמת פשוטה, והמשפט הזה אומר שאם אתה רוצה לקבל משהו, אתה צריך קודם לתת משהו. ישנו סיפור קצר שממחיש את זה. בחור צעיר שמתגורר בארץ קרה מאוד, בחורף קר כאשר המעלות הן 5 מתחת לאפס, הוא ממש קופא. הוא עומד מול האח הכבויה ומבקש מהאח לתת לו אש וחום. הוא מביא את בולי העץ ועומד מול האח הכבויה, ואומר אני לא אתן לך עצים עד שתיתן לי חום. כמובן שהאח לו תיתן לו חום עד שהוא עצמו קודם כל ייתן לה עצים לבעירה. הדוגמה הזאת עובדת בהרבה תחומים בחיים וגם בקידום אתרים.
אחת השיטות שבה נוקטים בלוגרים חדשים כדי למשוך תשומת לב ולהביא יותר מבקרים אל הבלוג שלהם, היא על ידי כך שהם כותבים אודות בלוג אחר מצליח מאותו התחום. סתם לדוגמה, אם יש לך בלוג בנושא של איך לעשות כסף, ושמדבר על איך ליצור רווחים וכסף, אתה יכול לכתוב אודות בלוג מצליח אחר ולהמליץ עליו.
בשעה שזה אולי נראה לך שאתה עושה לו טובה, הרי שבסופו של דבר אתה עושה לעצמך טובה. הבלוג המצליח זה שנמצא בתוצאה הראשונה בגוגל ממילא נמצא שם והוא זוכה מכוח זה למבקרים רבים. אבל כאשר אתה כותב עליו, תגלה שדי מהר בעל הבלוג ייווכח בכך. למה? כי בעלי בלוגים כל הזמן בודקים מהיכן מגיעים אליהם הגולשים, ומי מקשר אליהם. כאשר בלוגר מוביל כזה יגלה שקישרת אליו, ראשית מתוך סקרנות הוא יגיע לבדוק את הבלוג שלך. בלוגרים מעריכים מאוד כאשר מישהו  מקשר אליהם לינק, וייתכן  מאוד שבשלב מסוים הוא עצמו יחליט לשים לינק אל הבלוג שלך, או לפחות להזכיר את הבלוג שלך באחת הרשומות שלו.
אני אפילו שכללתי  את השיטה ולקחתי אותה צעד אחד קדימה. בכל בלוג שיש לי, אני בודק מהם שלושת התוצאות הראשונות בגוגל, ובכל פעם כותב אודות בלוג אחר. אני גם מציע לך ליצור קשר עם בעל הבלוג ולהפנות את תשומת לבו לכך שכתבת אודות הבלוג שלו, באחת הרשומות בבלוג שלך. אתה עשוי לסיים במאות מבקרים אשר יגיעו דרך הבלוג שלו. חוץ מזה, עליך לדעת שגוגל מאוד מעריך לינקים, ולא רק לינקים נכנסים אלא גם לינקים יוצאים. האינטרנט הוא רשת אחת אדירה, רחבת ממדים, ומנועי החיפוש רואים בעין יפה אתרים ובלוגים שלא רק מקשרים לעצמם, אלא גם יודעים להפנות אל מקורות מידע אחרים בנושא. זה הופך את הבלוג שלך לבעל ערך רב יותר. נסה את זה ותיווכח.