להביא גולשים אל האתר בלי קשר לגוגל


אני מוכרח לומר שהחלק הארי מהגולשים המגיעים אל האתרים והבלוגים שלי אכן מגיעים כתוצאה מביצוע חיפוש כלשהו ב Google. אני יודע זאת היטב, וזה טוב מאוד וכל אחד היה רוצה בזה. אתה בטוח שהיית שמח שגוגל יישלח לך מאות גולשים מדי יום ביומו. הנקודה היא שכאשר האתר שלך ממוקם גבוה מאוד בתוצאות אתה אכן מקבל תנועת גולשים יפה מאוד דרך מנוע החיפוש. אבל מה קורה אם יש לך אתר איכותי או בלוג מעולה, אבל מכיוון שהתחרות גדולה, או מכיוון שהוא עדיין חדש יחסית, או מכל סיבה אחרת, אינו מצליח לטפס גבוה בתוצאות? יש לזה פתרון.
הפתרון הוא פשוט למשוך את הגולשים מכל מיני אזורים ברשת האינטרנט בלי קשר לגוגל. איך אפשר לעשות את זה? נכון ששימוש בשאילתות חיפוש נפוץ ביותר, אבל בסופו של דבר אנשים גולשים באתרי אינטרנט. גוגל משמש אותם להגיע אל האתרים הללו, אם אתה תצליח ליצור נוכחות כלשהי באתרים הללו, ולאפשר לגולשים להגיע אל האתר שלך או הבלוג שלך דרך האתרים הללו, הרי שתצליח להביא גולשים גם בלי קשר למנוע החיפוש, אתה תמשוך אותם היישר מאתרי אינטרנט ובלוגים אחרים, אל תוך האתר שלך.
עליך לשאול את עצמך האם אתה כותב, מעלה ומפרסם מספיק תכנים ברשת האינטרנט. עליך לכתוב בכל  יום לפחות מאמר אחד חדש, שאותו תפיץ ברשת אתרי מאמרים. זוהי דרך נפלאה לפרסם את המאמרים שלך ברשתות הללו, ולשים לינק אשר יאפשר לגולשים להגיע אל האתר שלך. היתרון בשיטה זו היא שהמאמרים הללו עובדים עבורך בלי הרף, ומזרימים תנועת גולשים אל אתר היעד או בלוג היעד שאליו אתה מעוניין למשוך עוד ועוד מבקרים.
האם אתה עושה שימוש בטוויטר? הפץ את המאמרים שלך בטוויטר, יחד עם כותרת טובה אתה יכול למשוך הרבה מאוד אנשים סקרנים שירצו לקרוא את המאמר המלא ויגיעו לשם כך אל האתר שלך. מה לגבי פייסבוק? הרשת החברתית אדירת הממדים. אתה יכול להביא הרבה מאוד גולשים מתוך פייסבוק, וכל זה בכלל לא קשור למנוע החיפוש גוגל, פשוט אתה מביא אותם ישירות מתוך הרשת החברתית.
תמיד תחשוב באורינטציה של משיכת גולשים מתוך אתרים גדולים, כך תצליח להגדיל את תנועת המבקרים אל האתר שלך, בלי שום קשר לגוגל. אפילו תגובות במאמרים באתרים כמו מאקו ו Ynet יחד עם הלינק אל האתר שלך, עשויים להביא הרבה מאוד גולשים.