כיצד למקם מילות מפתח באתר בצורה נכונה?


אחת הדרכים למקם מילות מפתח באתר היא לבנות מספר עמודים עם ביטוי מפתח מרכזי אחד בלבד, מבלי לערבב מילות מפתח אחרות. אם לדוגמה יש לך אתר שעוסק בהקמת אתרי אינטרנט, במאמר אחד יהיה ביטוי המפתח – בניית אתר
במאמר אחר – בניית אתר אינטרנט
ובמאמר נוסף – הקמת אתר
מדוע לעשות זאת? כדי להגדיל את הרלוונטיות של העמוד בעיני גוגל לגבי אותו ביטוי ספציפי.
מיקום מילות מפתח באתר


צור קישורים פנימיים בתוך העמוד. לדוגמה, אם יש לך בבלוג חמישה מאמרים שביטוי המפתח המרכזי שבהם הוא – בניית אתר, בתוך המאמר עצמו, שים לינקים על המילים בניית אתר, והקישור יהיה אל מאמר אחר שעוסק בבניית אתר. כך שאם הביטוי מופיע 3 פעמים במהלך המאמר, אתה יכול לקשר לשלושה מאמרים אחרים.


חשוב לציין שהתוכן בכל עמוד צריך להיות מחולק לפסקאות. רצוי שבכל פסקה, ועדיף שבראש הפסקה – יופיע ביטוי המפתח.


קירבת מילות מפתח
כאשר אתה כותב את התכנים לאתר, תמיד תשאף שמילות המפתח יהיו מדויקות בניסוח. למה הכוונה? אם האתר שלך עוסק למשל בקידום אתרים , ואתה מעוניין שכאשר אנשים יבצעו חיפוש לביטוי, קידום אתרי אינטרנט, יעלה האתר שלך גבוה בתוצאות החיפוש, אז כאשר אתה מנסח את המאמרים והתכנים שלך באתר, נסה לשלב את הביטוי בצורה המדויקת שלו. למשל, במקום לכתוב, אחת הדרכים לקדם את האתר שלך היא באמצעות קמפיין שליחת מאמרים לאתרי מאמרים. כתוב – דרך טובה לבצע קידום אתרי אינטרנט היא באמצעות קמפיין שליחת מאמרים לאתרי מאמרים. האם אתה שם לב להבדל? ייתכן שבכתיבה הקולחת והטבעית השתלב לך במשפט הביטוי – לקדם את האתר, אבל אתה מעוניין שתהיה נוכחות בתכנים שלך לביטוי – קידום אתרי אינטרנט. גוגל מסתכל על מילות המפתח שמופיעות בכותרת, בפסקאות, בגוף הטקסט עצמו, בלינקים שיוצאים מתוך העמוד, ותיאור התמונות שמופיעות באתר.

מילות מפתח שהן גם לינקים - אמרנו שאחת הדרכים להוסיף לדירוג של האתר שלך הוא ליצור במאמר עצמו מילות מפתח שהן עצמן לינקים. כדי לעשות את זה נכון, צריך שמילות המפתח שמהוות לינקים, יקשרו אל עמוד שבו הכותרת כוללת את מילות המפתח שקיימות בלינק. שים לב שכפילות לינקים לאותו העמוד, יזכו להתעלמות מצד גוגל. כלומר, גוגל יחשיב את שני הלינקים כלינק אחד, כך שאין טעם ליצור שני קישורים מאותו עמוד תוכן, אל אותו עמוד תוכן. גוגל גם מתעלם מלינקים שמקשרים אל אותו העמוד עצמו שבו אתה נמצא.