שיטה לרשום את האתר שלך במנועי החיפוש במהירות




כאשר אתה מעלה לאוויר אתר חדש, לוקח זמן רב לאתר להירשם במנועי החיפוש. אתה ממתין שבוע ושבועיים ועדיין רואה שהאתר שלך כלל לא מוזכר במנועי החיפוש. אתה עובר על כל תוצאות החיפוש הרלוונטיות, עובר מעמוד לעמוד, ולא מוצא זכר לאתר שלך באף עמוד תוצאות, אפילו לא בעמוד האחרון. מדוע זה קורה? ראשית לסורקים של גוגל ייקח בערך כשבועיים להגיע לאתר שלך, למצוא אותו, לסרוק אותו, להבין את משמעותו ואת התכנים שבו, ואז לאנדקס אותו במנוע החיפוש. הסיבה שזה לוקח כל כך הרבה זמן היא שכמות האתרים באינטרנט כל הזמן הולכת וגוברת ומכפילה את עצמה שוב ושוב. על מנת לזרז את תהליך הרישום של האתר שלך במנוע חיפוש גוגל אתה צריך לקרוא לסורקים של גוגל להגיע אל האתר שלך, ויש רק דרך אחת אפקטיבית לעשות את זה.הנה שיטה פשוטה לגלות האם האתר שלך קיים כבר במנועי החיפוש, היכנס לאתר http://www.yahoo.com בשורת החיפוש הקלד url ואחריו נקודותיים. מייד אחרי הנקודותיים הדבק את הכתובת המלאה של האתר שלך. לדוגמא, אם הקמתי בלוג שנקרא ברכות ואיחולים , וכתובת האתר היא - http://thankuletters.blogspot.com
אני אקליד בשורת החיפוש של יאהו
url: http://thankuletters.blogspot.com/

רישום מהיר במנועי החיפוש
כפי שאנו רואים האתר הספציפי הזה מאונדקס במנוע החיפוש של יאהו, וזה מדד די טוב לדעת שאם הוא במנוע חיפוש זה, אז הוא כנראה כבר נרשם במנועי חיפוש נוספים, כולל גוגל. בשעה שהאתר או הבלוג שלך לא רשומים במנועי החיפוש וממתינים שגוגל יגיע לסרוק אותם, אתה בינתיים מפסיד כסף. אתה מפסיד גולשים וחשיפה לאתר. ייתכן שאתה משלם עבור אחסון אתרים, ואם אתה שם באתר שלך פרסומות של גוגל, אז אתה ממש משאיר כסף על הרצפה. אז איך בכל זאת ניתן לזרז את התהליך ולהביא את הסורקים של גוגל במהירות גדולה יותר? האם זה אפשרי? הבשורה הטובה היא שכן התשובה חיובית.


בכל פעם שאתה מתכנן להעלות אתר חדש או בלוג חדש, תכין שלושה - ארבעה מאמרים נוספים בנושא של האתר שלך. עכשיו, מייד לאחר שהעלית את האתר לאוויר, או שפרסמת את הבלוג החדש – היכנס לאתרי מאמרים והעלה את המאמרים הללו. דאג שבחתימה שלך יופיע הלינק אל האתר החדש שלך. גוגל מרבה לבקר ולסרוק אתרי מאמרים, מכיוון שהם ידועים אצלו בתור אתרים המתעדכנים בכל יום באינפורמציה חדשה ורעננה. ברגע שגוגל יזהה לינק של אתר חדש, הוא יגיע אליו יסרוק את תוכנו ויאנדקס אותו. כך אתה מבטיח שהאתר החדש שלך יירשם במהירות בגוגל, ושלא תיאלץ להמתין כשבועיים עד שהסורקים הוירטואליים של גוגל יגיעו אליך, ואל האתר שלך.