האם קידום אתרים באמצעות מאמרים באמת עובד?



בתקופה האחרונה מדברים הרבה מאוד על קידום אתרים באמצעות כתיבת מאמרים והפצתם לאתרי מאמרים. היתרונות ברורים לעין, בתור בעל אתר אתה מקבל חשיפה באתר מאמרים גדול, וגם מקבל לינק שמצביע אל האתר שלך, מה שמשפר את ה SEO של האתר שלך וגם מביא לך גולשים אל האתר. אבל האם זה באמת עובד? שמעתי מיותר מדי אנשים שהם מאוכזבים מהתוצאות שהם השיגו מקידום האתר שלהם באמצעות פרסום מאמרים באתרי מאמרים. הם אומרים שהשיטה הזאת כבר פשטה את הרגל, והם טוענים שיש כל כך הרבה מאמרים חדשים שמתפרסמים בכל יום, כך שהמאמר שלהם נבלע בתוך המערבולת האדירה של התכנים המתפרסמים מדי יום. נשאלת שאלה האם הטכניקה הזאת עדיין עובדת? או שאתה בסך הכל משרת את אתרי המאמרים השונים ומעשיר את חשבון הבנק שלהם?
אם ניסית את הטכניקה הזאת על מנת לקדם את האתר שלך והתאכזבת, אז אני כאן כדי לומר לך שקמפיין קידום אתרים בעזרת מאמרים הוא קמפיין בעל פוטנציאל עצום, ועשוי להביא לך תנועת גולשים רבה מאוד אל האתר שלך. אלא מה, צריך לדעת כיצד לעשות את זה נכון. אם אתה סתם רק  מפרסם מאמרים ומקווה שהאנשים שייקראו אותם יגיעו אל האתר שלך, אז חבל על המאמצים שלך. מצד שני אם אתה לומד כיצד לבצע את זה נכון, אתה יכול ליהנות מכניסות אל האתר שלך.
 קידום אתרים באמצעות מאמרים
קידום אתרים

ראשית הדבר החשוב ביותר הוא איכות המאמר. ישנם בעלי אתרים שמעלים את התכנים הטובים ביותר לאתר שלהם, ואם נשארו להם בצד שניים שלושה מאמרים מיותרים פחות טובים באיכותם מהשאר ושהם לא יודעים מה לעשות איתם, אז הם מפרסמים אותם באתרי צד שלישי. אז העצה הראשונה היא לפרסם מאמרים איכותיים באתרים הללו. אף על פי שאלה אינם האתרים שלך, תסתכל עליהם כאילו שזה היה האתר שלך, ואל תעלה את המאמרים הפחות טובים. אתה מבין, כאשר אדם מגיע למאמר שלך באתר מסוג זה, אם התוכן אינו בעל ערך ואינו מעניין, הוא לא יקליק על הלינק שלך לאתר. ואפילו גרוע מזה,הוא אפילו לא יסיים לקרוא את המאמר שלך. מצד שני כאשר אתה מעלה מאמר מעניין ובעל ערך, הגולש ייקרא בעניין רב את מה שכתבת וירצה עוד מזה. העוד הזה, יוביל אותו להקליק על הלינק אל האתר שלך, כדי לקבל אינפורמציה נוספת.


צור כותרת מעניינת למאמר שלך – לכל מאמר שאתה מתכוון להעלות לאוויר אתה צריך למצוא לפחות שלוש כותרות שונות מעניינות ומסקרנות שילכדו את תשומת לב הגולש, ולבסוף לבחור את הכותרת האטרקטיבית ביותר. בוא נסתכל על דוגמה. נועה כתבה מאמר אודות קידום אתרים, והיא מתלבטת מה תהיה הכותרת של המאמר. אפשרות ראשונה היא קידום אתרים לבעלי אתרים, אפשרות שנייה היא 10 דרכים לקדם את האתר שלך בחינם. איזו כותרות אפקטיבית יותר לדעתך? אם חשבת על האפשרות השנייה, אז אתה צודק. הכותרת השנייה הרבה יותר מסקרנת, וגם מבטיחה שיטות בחינם לקידום האתר, כך שהסיכוי גדול  יותר שמי שמתעניין בנושא יימשך לקרוא את המאמר.

קידום אתרים קל ומוצלח