איך יאהו יכול להביא לך גולשים לאתר?


ישנן שיטות רבות להביא מבקרים אל האתר שלך או אל הבלוג שלך. אחת השיטות היא באמצעות תשובות יאהו. על מנת לעשות זאת, כתוב בשורת החיפוש של גוגל את המונח  Yahoo Answers. שים לב שבמקרה זה אנו מקדמים תנועת גולשים אל אתר באנגלית, ולא אתר עברי. אם יש לך בלוג באנגלית, או אם למשל אתה מעוניין לקדם מוצר כלשהו מאתר ClickBank כדי לעשות כסף מעמלות מכירה, אתה יכול להקים בלוג חינמי בנושא, ולשלב בבלוג לינק למוצר אפיליאט. באמצעות תשובות יאהו אתה יכול להביא גולשים אל עמוד הבלוג שלך.
להביא גולשים לאתר דרך יאהו
כדי להשיב תשובות ביאהו עליך להיות רשום לאתר, בצע הרשמה באמצעות הלינק Register באתר. רק שים לב שעליך למסור כתובת אימייל קיימת מכיוון שהם שולחים אליך הודעת אימייל לזיהוי שאותה תצטרך לאשר. לאחר ההרשמה לאתר, הקלק על Browse Open Questions אלה הן שאלות שאיש טרם השיב עליהן, ויש לך את ההזדמנות להיות הראשון שעונה. אלה שעונים ראשונים בדרך כלל מקבלים את הנתח הגדול ביותר של תנועת גולשים. כעת שים לב שישנה מתחת חלוקה לקטגוריות ונושאים, גלוש אל הנושא הרלוונטי לאתר אותו אתה מעוניין לקדם.
שים לב שאנשים כל הזמן שולחים שאלות, והקושיות זורמות ללא הרף, כך שאם תשהה זמן מה באתר, תמצא שאלה רלוונטית שאתה יכול להשיב עליה. אם מצאת שאלה כזאת היכנס אליה קרא אותה, ובסוף השאלה תמצא לחצן  בצבע כחול עם הכיתוב בלבן Answer Question. מתחת לתשובה שלך תמצא תיבה שבה אתה יכול לשים את הלינק אל האתר שלך.
אבל אתה יכול גם להשיב על שאלות שכבר נענו, פשוט תהיה שני, שלישי, רביעי וכ''ו. שים לב שבתשובה הראשונה שלך הלינק לא יהיה לחיץ, רק לאחר שתשיב כמה תשובות ענייניות, יאהו יתחיל לבטוח בך, ולאפשר לך לינק לחיץ, כזה שיזרים מבקרים אל הבלוג או האתר שלך. זוהי דרך נוספת למשוך תנועת גולשים ומבקרים אל הבלוג שלך או אל אתר האינטרנט שלך.