איך להציף את הבלוג במבקרים ?




האם היית רוצה להציף את הבלוג שלך במבקרים? האם אתה מעוניין בצונאמי של גולשי אינטרנט שיפקדו את הבלוג שלך? אם התשובה לשאלה זו חיובית, עליך ללמוד כמה טכניקות יעילות, להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד כדי לגרום לזה לקרות.  הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות שיווק ויראלי. מהו בדיוק שיווק ויראלי, איך זה עובד, וכיצד אתה יכול להרוויח מזה? מדובר במשהו שעובר מאחד לשני, דרך פייסבוק דרך טוויטר, דרך האימייל ובאמצעות בלוגרים. כאשר מתחילים לדבר על משהו ברשת, זה עובר במהירות רבה מאחד לשני, ולקבוצות ברשת. כאשר אתה יוצר שיווק ויראלי טוב, אתה יכול להגיע די מהר לאלפי אנשים. זהו כוחו של האינטרנט ועוצמת הרשתות החברתיות.
כאשר אתה יוצר משהו ששווה לדבר עליו, משהו מעניין, מדליק, מצחיק, או מהפכני, ישנם סיכויים רבים שזה יתפשט ויגיע ליותר ויותר אנשים. זהו טבעו של האינטרנט, אנשים אוהבים לחלוק עם החברים שלהם דברים שהם מוצאים ברשת. כמובן שזה צריך להיות משהו מושך ואטרקטיבי. אתה צריך להיות יצירתי, להעלות איזשהו רעיון מבריק, להתנסח בצורה מהפכנית, כל דבר שימשוך תשומת לב וסקרנות. דוגמה לכך יכולה להיות הפצת ספר דיגיטלי חינם שמספק מידע שמעניין הרבה אנשים. לדוגמה, ספר שנקרא – 7 שיטות קלות לעשות כסף. אם הספר אכן טוב וכתוב באופן מקצועי, הדבר יכול לעבור ברשתות האינטרנט ולהגיע תוך זמן קצר לאלפי אנשים. כל מה שעליך לעשות הוא לשלב לינק מתוך הספר אל הבלוג שלך.
שיטה אחרת היא ליצור סרט וידאו מצחיק או מדליק ולהעלות אותו ליוטיוב. זה יכול להיות סרט משוגע, אבל בכל מקרה משהו יוצא דופן, כדי שיהיה לו את הפוטנציאל להיות ויראלי. רעיון חדש ורענן יכול למשוך הרבה מאוד מבקרים אל הבלוג שלך. זאת שיטה שבה נוקטים משווקים מצליחים מכל רחבי תבל, ואפילו חברות גדולות עושות שימוש בטכניקה הזאת. שלב את כתובת הבלוג שלך בתוך הסרט כך שניתן יהיה להגיע אליו בקלות.
בכל פוסט אפשר לגולשים לשתף את עמוד התוכן שלך, על ידי כך שתציב לחצנים לשיתוף בטוויטר ופייסבוק. אם יש לך בלוג בבלוגר, הרי שהכפתורים הללו מובנים במערכת. אתה לעולם לא יכול לדעת מי יאהב את הפוסט שלך וישתף אותו עם קבוצת החברים שלו ברשת החברתית. לעתים מדובר באדם שיש לו אלפי חברים בפייסבוק, מה שהופך את השיתוף היחיד שהוא יבצע, לפוטניצאל לאלפי כניסות אל הפוסט שלך בבלוג.