לקדם את הבלוג באמצעות תגים

בכל פוסט שאתה מעלה מלא תגי מילות מפתח. בבלוגר התגים נקראים תוויות. הבלוגים כיום מכילים אפשרות מובנית במערכת למלא את התוויות הללו, וניתן לעשות זאת בקלות רבה, מבלי לכתוב פקודת HTML אחת. כאשר אתה ממלא את התוכן הזה בפוסט, קח בחשבון לא להפציץ במילות מפתח בלי סוף.  אני אוהב לקחת את 5 הביטויים המשמעותיים ביותר בפוסט ולהכניס אותם לתוך התוויות. בנוסף לכך אל תרשום תג שהתוכן שלו אינו קיים במאמר עצמו. אם המאמר שלך לדוגמה נקרא, איך ליצור הכנסה נוספת מהבית, ובכל המאמר לא מופיעות המילים איך להרוויח כסף, אז אל תוסיף תג מילות מפתח, איך להרוויח כסף. מדוע? מכיוון שהביטוי הזה לא נמצא בתוך המאמר, וזה משהו שעלול לעורר חשד בקרב מנועי החיפוש לתוכן ספאמי.
תגים לקידום הפוסט בבלוג

כאשר אתה כותב את רשימת מילות המפתח אתה צריך לשים פסיק לאחר כל ביטוי מפתח. בתמונה ניתן לראות דוגמה לתגי מילות מפתח שכתובות נכון. כל ביטוי מפתח כתוב פעם אחת בלבד, אין טעם לכתוב אותו פעמיים, זה באמת לא נותן כלום, לא מוסיף ערך, ונראה חובבני.
נקודה חשובה היא לפזר מילות מפתח וביטויי מפתח שונים בעמודי תוכן שונים. אם ממילא אתה כותב פוסטים ותכנים לפי מילות מפתח שונות בכל פעם, אז לא תהיה לך בעיה לעשות זאת. כך תיצור לך בלוג עשיר בתכנים, ותקלע לקשת רחבה של ביטויי מפתח.
רשימת התגים בפני עצמה אינה מוסיפה הרבה מאוד ניקוד בקידום הבלוג, יחד עם זאת יש לה משקל כלשהו. איך אפשר לדעת שזה כך? מכיוון שחברת גוגל היא הבעלים של בלוגר, פורמט המאפשר לגולשים  מכל רחבי העולם לפתוח בלוגים בחינם. אילו לא היתה חשיבות לעניין זה, הם לא היו בונים לתוך המערכת את האופציה ליצור תוויות. אם חלק מהפוסט זה התוויות, אך כנראה שיש לזה עדיין השפעה מסוימת במנועי החיפוש.