שיטה לגלות במהירות באיזה מקום הבלוג שלך בגוגל


אם הבלוג שלך חדש יחסית, אתה עדיין לא יכול להיות בטוח שהוא הספיק להיכלל באינדקס של מנועי החיפוש. עשה בדיקה מהירה כדי לוודא אם הבלוג שלך אכן נכלל בתוצאות החיפוש של גוגל. כדי לדעת זאת כל מה שעליך לעשות הוא להכניס את כתובת ה URL  של הבלוג שלך לחלון החיפוש של גוגל. אם אינך בטוח מהי כתובת ה URL אז, התייחס לזה ככתובת הראשית של הבלוג. לדוגמה הכתובת של הבלוג איך לעשות כסף – 51 דרכים היא http://makekessef.blogspot.com
באיזה מקום הבלוג בגוגל
אם התקבלה תוצאה בגוגל, סימן שהבלוג שלך נכלל בתוצאות החיפוש, אם לא מתקבלת תוצאה סימן שהוא עדיין לא נכלל. אז נאמר שעכשיו אתה יודע שהבלוג שלך אונדקס, אבל מאוד מעניין אותך לדעת באיזה עמוד ובאיזו תוצאה הוא מופיע. כאשר הקמתי בלוגים חדשים ובדקתי את העניין הזה נוכחתי לגלות שלפעמים זאת קצת עבודה קשה לגלות באיזה דירוג נמצא הבלוג כלפי ביטוי החיפוש שביצעתי. הרצתי חיפוש, ואז הופיעו תוצאות של עשרות עמודים לפעמים כ 80 עמודים. עכשיו הייתי צריך לגלוש ל 80 עמודי אינטרנט ולעבור בעיניים בכל עמוד ועמוד, כאשר בכל עמוד יש 10 תוצאות של עשרה אתרים שונים, ולבדוק האם הבלוג שלי נמצא שם. כלומר הייתי צריך לסרוק כ 800 תוצאות כדי לבדוק את העניין הזה.
אבל למה זה חשוב לבדוק את המיקום של הבלוג? התשובה פשוטה, לשם תיעוד. לדוגמה, כתבתי שבתאריך כזה וכזה הבלוג נמצא בעמוד 42. ואז התחלתי לקדם אותו בשיטות שונות, ולהוסיף לו תכנים נוספים, לחזק את הבלוג, ולבצע לו אופטימיזציה. זה היה חשוב לי לחזור לאחר פרק זמן מסוים ולראות האם יש תוצאות, האם משהו השתנה, האם מה שביצעת אכן מקדם את הבלוג.
מה שאני מציע לך לעשות במקרה כזה, לאחר שאתה כבר יודע שהבלוג שלך נמצא בתוצאות החיפוש. סגור את כל חלונות האינטרנט הפתוחים במחשב. עכשיו גלוש אל הבלוג שלך. פתח חלון נוסף עבור גוגל, ובצע את החיפוש. תתחיל לגלוש בין העמודים, אבל כל ההבדל עכשיו הוא שהאתר שלך בגוגל יופיע בצבע אחר שונה ובולט משאר התוצאות. מדוע? כי כך גוגל מסמן לך שבתוצאה הזאת כבר גלשת. השיטה הזאת תקל עליך למצוא היכן ממוקם הבלוג שלך בתוצאות. כך תוכל לחסוך זמן ולגלות במהירות רבה יותר.