לקדם את הבלוג בעוצמה רבה

אם אתה אחד שמעוניין לקדם את הבלוג שלו בכוחות עצמו, אז אני בטוח ששמעת יותר מפעם אחת שבכל הנושא של כסף באינטרנט, עסקים באינטרנט וקידום בלוגים, עליך להיות סבלני. בשעה שמצד אחד אמירה זאת אינה משוללת יסוד, הרי שמצד שני עליך לפעול כדי להזיז את הדברים.
בבלוג זה אתה תמצא לא מעט טקטיקות ואסטרטגיות שיעזרו לך לקדם את הבלוג שלך. המידע מונח כאן לפניך, השאלה היא האם תעשה בו שימוש ואיך תשתמש בו. אני מציע שתיקח לידך שיטה אחת, תתמקד בה, ותתחיל להכניס אותה לפעולה. זה לא משנה אם החלטת לקדם את הבלוג שלך באמצעות שליחת מאמרים לאתרי מאמרים, או בעזרת הקמת עמוד אוהדים בפייסבוק. מה שמשנה הוא שתיקח את זה רחוק, כלומר תתחיל לפעול בדרך הזאת, להתעמק בה ולעשות את זה בדרך הטובה ביותר שאתה יכול. זה נכון שיש חשיבות לאיכות אבל יש גם חשיבות לכמות. אם תחשוב על זה לרגע אחד, הרי שסביר מאוד שבמקום עבודך כשכיר אתה עושה עבודה יוצאת מן הכלל, אבל האם אתה מבצע את העבודה הזאת המעולה למשך שעה אחת והולך הביתה? לא, אתה ממשיך לעשות את אותם הדברים במשך 8 שעות רצופות במשך חמישה ימים רצופים בכל שבוע. ואתה מבצע את זה כ 22  ימים בחודש. 
להתעמק ולקדם את הבלוג
מה שאני רוצה לומר הוא שכאשר תבחר באסטרטגיה כלשהי, עליך לפעול במלוא העוצמה, עליך להתמקד ולהתעמק באסטרטגיה הזאת. אם בחרת לקדם את הבלוג שלך על ידי שליחת מאמרים לאתרי מאמרים, שב בכל יום וכתוב לפחות שני מאמרים ממוקדי נושא, כאשר יהיו בידך 10 מאמרים, תתחיל להפיץ אותם באתרים השונים יחד עם הלינקים המצביעים אל הבלוג שלך. הפץ את המאמרים הללו פעמיים בשבוע, בכל פעם לחמישה אתרים שונים. אל תפיץ את אותו המאמר לכמה אתרים שונים. מדוע? מכיוון שאתה לא מעוניין ליצור תכנים כפולים. אם אתה רוצה למצות עד הסוף את קמפיין המאמרים שלך, ולהפיק ממנו את התועלת המקסימלית, מוטב להשקיע קצת יותר זמן בכתיבת תכנים נוספים, ולהפיץ תכנים מקוריים ולא משוכפלים.
אם החלטת לקדם את הבלוג שלך באמצעות סרטוני וידאו ביוטיוב, שב בכל יום וצור לפחות שני סרטונים, והעלה אותם לאתר. תוך חודש ימים יהיו בידך כ 60 סרטוני וידאו הכוללים בתוכם את מילות המפתח שאתה רוצה לקדם עבור הבלוג שלך, ועם לינקים נכנסים אל העמוד הראשי בבלוג שלך, ובעמודים פנימיים אחרים. באופן זה עם הזמן תשפר את התוצאות של הבלוג שלך במנועי החיפוש.
כאשר אתה פועל בעוצמה ובנחישות אתה מגיע להישגים יוצאים מן הכלל. אל תעשה דבר בקטנה ותעבור מיידית לדבר אחר. תעבוד במלוא הקיטור, כל פעולת קידום שאתה מבצע, בצע אותה ביסודיות ובקנה מידה גדול, רק כך תראה שיפור בתוצאות הבלוג שלך בגוגל.