עצה טובה בנושא של קידום אתרים ובלוגים:



העצה הטובה ביותר שאני יכול לתת לך לנושא של קידום אתרים ובלוגים, עוד לפני שאתה אפילו מתחיל לבצע פעולה כלשהי, היא לעשות את זה במתינות. מכיוון שקידום אתרים די דומה לדיאטה, אל תסתער על זה. אם אתה רוצה להגיע לתוצאות, ממש כמו בדיאטה, אם תרעיב את עצמך תשיג תוצאות הפוכות. אל תנסה לבצע הכול בבת אחת, מכיוון שהתהליך צריך להיות מתמשך, אחרת הוא ייכשל.
עצה חכמה בקידום אתרים
אם מנועי החיפוש יזהו פעילות חורגת מפעילות טבעית הם עשויים להסיר את האתר שלך מהתוצאות. אתר חדש שמקבל בחודש אחד בבת אחת 300 לינקים נכנסים, האם זה נראה טבעי? לא ממש! אתר או בלוג זה דבר שגדל ומתפתח, לוקח זמן עד שהתכנים נבנים, לוקח זמן עד שהגולשים מתחילים להכיר את הבלוג או האתר, זה בוודאי לא בבום אחד גדול. אני מדבר כאן על הרוב המכריע של האתרים. מקרה חריג? אתר אינטרנט בעל תקציב ענק כמו מאקו. האם אתה זוכר את ההשקה של אתר Mako, האתר של חברת קשת? אז כאן כבר מדובר בדבר אחר לחלוטין. אין זה בלוג או אתר של אדם פרטי, אלא אתר ענק בעל תקציבי ענק. האתר פורסם בקמפיין בטלוויזיה ועכב כך זכה להתעניינות גדולה של הציבור, ובאופן טבעי קצב הקישורים הנכנסים אליו היה גדול, ומנועי החיפוש הבינו את זה וקיבלו את זה.

לעומת זאת אם האתר הקטן והפרטי של דודי מפתח תקווה, רק יושק לאוויר ופתאום יקבל מאות לינקים נכנסים תוך פרק זמן קצר, זה ייראה לא טבעי, ועלול לגרום לכך שהאתר של דודי יעוף מתוצאות החיפוש. המונח הזה נקרא, ארגז חול. כאשר האתר נמצא בארגז חול, אז הוא פשוט לא עולה בתוצאות החיפוש ולא משנה כמה עמודים תעבור. ההסגר הזה מתבצע לתקופה של מספר  חודשים, עד שלבסוף האתר חוזר שוב אל התוצאות. ובמקרים מסוימים עלול אפילו לעולם לא לחזור לתוצאות החיפוש.
לכן, יותר משאני מזהיר אותך, אני נותן לך כאן עצה טובה. זה בדיוק כמו לאכול ארוחה, אני יודע שאתה רעב, והאוכל נראה טעים, אבל אם תתנפל על הכול בבת אחת, ותבלע את האוכל במהירות, אחר כך תסבול מכאב בטן. תתחיל לקדם את הבלוג שלך, ועשה זאת כתוכנית רב שנתית. בכל רבעון כתוב מה אתה הולך לעשות כדי לקדם את האתר. זה יכול להיות יצירת סרטוני וידאו ליוטיוב, זה יכול להיות כתיבת מאמרים עבור קמפיין להפצת מאמרים באתרים כאלה, זה יכול להיות יצירת חשבונות בטוויטר ופייסבוק, ומשיכת תנועת גולשים מרשתות חברתיות אלה, ויצירת לינקים מאתרי סימניות. לא משנה מהי השיטה, האסטרטגיה הכללית שלך צריכה להיות בניית קישורים הדרגתית, המתמשכת לאורך זמן, ובהחלט לא לעבוד בשיטה הזבנג וגמרנו.