כיצד עסק קטן יכול להכפיל את הרווחים?




אם אתה בעל עסק קטן, אתה יכול בקלות להגדיל את המכירות שלך באופן ניכר, ולהביא לקוחות חדשים שמעוניינים במוצרים או השירותים שאתה מציע. במאמר זה אציג בפניך שיטה פשוטה שאפילו אם אין לך אתר אינטרנט משלך עדיין תוכל לעשות בה שימוש ובאמצעותה להגדיל ואף להכפיל את הרווחים שלך מהעסק.
השיטה מבוססת על שני דברים
  • בלוג
  • פרסום בגוגל


אם מעולם לא הקמת בלוג באינטרנט אל תדאג, בקלות רבה ניתן תוך זמן קצר להקים בלוג שיעשה את העבודה ויתאים למטרה שלך. פרסום בגוגל הוא פרסום יעיל מאוד וממוקד מאוד. האינטרנט מטבעו הוא מקום שבו אנשים מחפשים אינפורמציה. אפילו אתה, שברגע זה קורא שורות, אלה סימן שחיפשת אינפורמציה מועילה בתחום שמעניין אותך. במקרה זה להרוויח יותר כסף. אז בשלב הראשון אתה תרצה להקים בלוג לעסק שלך. הבלוג צריך להכיל תכנים שקשורים לעסק שלך, והוא למעשה מהווה במת פרסום עבורך ועבור מה שאתה מוכר או מה שאתה מייצג. בין אם זה מוצר או שירות. אם לדוגמה למדת להיות מעצב שיער פתחת מספרת נשים חדשה בראשון לציון ואתה מעוניין בלקוחות נוספים, וברווחים יותר גדולים, אתה יכול ליצור בלוג בנושא עיצוב שיער, לעצב דף שכולל את השם המסחרי של המספרה שלך, כתובת וטלפון להתקשרות. אתה יכול להעלות תמונות ועיצובים רלוונטיים. אפילו אם אתה ספר מתחיל, העלה אל הבלוג את תיק העבודות שלך, על מנת לתת מושג ללקוחות לגבי היכולות והכישורים שלך. כמו כן אתה יכול לכלול מבצע מיוחד או להציע במתנה מוצר קוסמטי כלשהו ללקוחות חדשים שיגיעו למספרה שלך - מבצע היכרות. השלב השני הוא לבצע פרסום בגוגל. אתה נרשם לחשבון  גוגל אדוורדס  ויוצר קמפיין פרסומי. כדי לקבל מידע מפורט כיצד לבצע קמפיין בגוגל הקלד בשורת החיפוש של גוגל את הביטוי "גוגל אדוורדס". לדוגמה המודעה שלך יכולה להיראות כך:

עומר עיצוב שיער לנשים בראשל''צ
תספורות אופנתיות לנשים תוספת שיער
מוצר טיפוח במתנה לכל לקוחה
www.izhakitzuv.blogspot.com

שים לב שאתה מוסיף בכותרת המודעה את המיקום שלך – ראשון לציון - כדי שרק נשים מהאזור הרלוונטי לעסק שלך יקליקו על המודעה. כך אתה ממקד עוד יותר את המודעה ומגדיל את האפקטיביות שלה.
אתה בוחר מילות מפתח, למשל בכל פעם שמישהו יחפש את המילה עיצוב שיער, החלקת שיער, תוספת שיער, תספורת, תופיע מודעות הפרסום שלך בתוצאות העמוד הראשון של גוגל. אתה קובע מחיר, למשל 0.25 א''ג בכל פעם שמישהו מקליק על הפרסומת שלך. היתרון הגדול הוא שאתה משלם רק כאשר מישהו ביצע חיפוש לפי מילות המפתח שקבעת מראש, וגם הקליק על הפרסומת.  אם מאות לקוחות נחשפו לפרסומת שלך, אבל לא הקליקו עליה, אתה לא משלם דבר, לכן הפרסום נקרא pay per click – כלומר, שלם על כל קליק. כאשר לקוחה מתעניינת ומקליקה על הפרסומת שלך היא מגיע אל דף הבלוג שעיצבת, למעשה היא מגיעה לבמת הפרסום שלך באינטרנט ששם אתה קובע את התכנים.