קידום האתר במנועי חיפוש נוספים



כאשר אתה במשימה לקדם את האתר שלך, אתה צריך להשתמש בכל הכלים העומדים לרשותך. נכון שמרבית התנועה לאתר שלך תגיע דרך גוגל, אבל עליך לזכור שעדיין ישנם מנועי חיפוש נוספים במשחק, ואתה לא רוצה לזנוח קהל שלם של אנשים שמחפשים במנועי חיפוש שאינם נקראים גוגל. כל כך התרגלנו למנוע החיפוש גוגל, עד שישנם אנשים שנוטים לשכוח שחלק מהתנועה של הגולשים לאתר שלהם מגיע ממנועי חיפוש אחרים.



 קידום אתר האינטרנט במנועי חיפוש נוספים
קידום האתר במנועי חיפוש
לדוגמה מנוע החיפוש בינג, זהו מנוע חיפוש מבית מיקרוסופט. כן ,ביל גייטס, והחברה שהמציאה את תוכנת חלונות, ושמרבית האנשים בעולם, כולל אתה, משתמשים גם עכשיו במחשב במערכת ההפעלה שלה, בין אם זה חלונות איקס פי, או חלונות 7, או מערכת הפעלה אחרת. כולנו משתמשים במוצרים מבית מיקרוסופט. בגדול ניתן לומר שמאמצי קידום האתר שלך בגוגל באופן כללי ישפיעו לטובה גם על התוצאות במנוע החיפוש בינג, יחד עם זאת עליך לדעת כמה דברים שהם ייחודים למנוע חיפוש ספציפי זה. אז מה כל כך שונה בבינג מאשר למשל בגוגל? - מנוע החיפוש של מיקרוסופט, בינג, שם דגש חזק על תוכן חדש, תוכן טרי ורענן, תוכן מעודכן. למעשה הוא מתייחס לזה כאחד הפקטורים החשובים ביותר, ונותן לזה משקל הרבה יותר גדול מהמשקל שגוגל מייחס לזה למשל. גם מנוע החיפוש יאהו מעניק נקודות רבות לאתרים שמתעדכנים לעתים קרובות. יאהו בודק גם את הכותרות של של עמודי התוכן ואת כתובת האתר.

לסיכום,
כאשר אתה במשימה לקדם את האתר שלך, קדם אותו בגוגל, יחד עם זאת זכור שישנם מנועי חיפוש נוספים, שעליך לקחת בחשבון. קידום האתר בבינג עשוי להביא לך תנועת גולשים נוספת.